سیمبل به روز شد

سیمبل به روز شد
کمپانی رنو فرانسه به تازگی نسخه ای فیس لیفت را برای سیمبل معرفی کرده است. این خودرو که در رده محصولات اقتصادی این برند قرار دارد، در سال های گذشته توانسته بود تا فروش خوبی را در بازار جهانی داشته باشد. به همین دلیل رنو این خودرو را با فیس لیفت و ظاهری جدیدی همراه کرده تا جذابیت آن را افزایش بدهد.
سیمبل جدید در بخش ظاهری جلو و عقب تغییرات به نسبت محسوسی را داشته است. دی لایت خودرو دیگر از حالت چراغ زرد رنگ خارج شده و به شکل نواری دور کاسه چراغ جلو در آمده است سپر خودرو حالت جدیدی را به خود گرفته و محوطه مه شکن کاملا تغییر کرده است. رینگ های خودرو در بسیاری از نسخه حالت اسپرتتری را به خود گرفته و با رنگ های متضاد تزیین شده است. در تصاویر تبلیغاتی سیمبل ۲۰۱۷ فیس لیفت، رینگ های شش پر مشکی با لبه های نقره ای نمای جانبی سیمبل را به مراتب بهتر از قبل کرده است. همچنین جلو چنچره جدید سیمبل که شاید آنچنان در نگاه اول مشخص نباشد، سبک طراحی این خودرو سدان را به سایر محصولات جدید رنو نزدیک تر کرده است. البته که طراحی جدید جلوپنجره بیشتر جزییات آن را تغییر داده است و با دستکاری برخی اصول، می تواند حس جدید بودن را به بیننده بدهد. جالب است بدانید که رنو در طراحی دی لایت های سیمبل هم قاعده C شکل را به سبک دیگری دنبال کرده است.
سیمبل به روز شد
وقتی به عقب سیمبل ۲۰۱۷ فیس لیفت نگاه می کنید، با طراحی به نسبت جدیدی روبه رو می شوید. با این که قالب چراغ عقب تغییر نکرده است، ولی طراحی داخلی جدید کاسه چراغ ها باعث شد تا ظاهر سیمبل فیس لیفت به طور کل با نسخه های قبلی فرق کند. همچنین تغییر فرم در صندوق عقب و آمدن جای پلاک بر روی آن از اصلی ترین تغییرات سیمبل فیس لیفت به حساب می آید. سپر عقب جدید این خودرو نیز ظاهر اسپرت را به سیمبل داده است. البته که هنوز وجود سنسور پارگ های عقب مشکی بر روی این خودرو به جای هم رنگ بدنه، نوعی کم کاری از رنو محسوب می شود.
سیمبل به روز شد
در نمای داخلی غربیلک فرمان سیمبل فیس لیفت کاملا متفاوت از نسخه های پیشین است. به شکلی که این فرمان شما را یاد خودروهای چون تلیسمان، کولئوس، سفران و… می اندازد. تزئیین فرمان سیمبل فیس لیفت با قطعات نقره ای مات انجام شده که ظاهر خوبی را به کابین داده است. همچنین تزیینات داخلی روی دستگیره ها و داشبورد هم رنگ های جدیدی را به خود گرفته و تا حدی بهتر شده است.
در حال حاضر کمپانی رنو عرضه این محصول را در منطقه خاورمیانه آغاز کرده است. در سفارش های فروش این خودرو امکان انتخاب ۹ رنگ نیز وجود دارد و مشتریان می توانند سیمبل ۲۰۱۷ را با امکانات بیشتری نسبت به قبل سفارش دهند. به عنوان مثال خرید سیمبل چهار ایربگ دیگر مشکل نیست و این نسخه بیشتر در بازار خاورمیانه در دسترس است. همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سنسور باد لاستیک، نمایشگر و دوربین عقب بر روی اکثر نسخه های فیس لیفت ۲۰۱۷ نصب می شود.
سیمبل به روز شد
پیشرانه این خودرو از نظر قدرت تغییری نکرده است و همچنان سیمبل از موتور ۶/۱ لیتری چهار سیلندر ۱۰۵ اسب بخار بهره می برد. گیربکس این خودرو در بازار جهانی از نوع پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک است.
چندی پیش اعلام شد که کمپانی رنو در همکاری خود با صنایع خودروسازی داخلی می خواهد سیمبل و داستر جدید را در ایران تولید کند. با توجه به معرفی سیمبل فیس لیفت ۲۰۱۷، پیش بینی می شود که این خودرو یکی از گزینه های احتمالی مونتاژ در ایران باشد.
سیمبل به روز شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.