سوناتا LF هیبرید 2018 امروز رونمایی می شود

با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید
شرکت پاکرو به عنوان نماینده رسمی هیوندای هیبریدی و الکتریکی کره جنوبی در ایران، قصد دارد تا بعد از ظهر امروز از سوناتا LF هیبریدی فیس لیفت مدل ۲۰۱۸، در دومین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

امروز به عنوان روز صفر و یا Press Day اعلام شده است و برای همین، مدیران پاکرو قصد دارند تا سوناتا LF هیبریدی جدید را پیش روی خبرنگاران در سالن A6 شهر آفتاب پرده برداری کنند. این مراسم حدود ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می شود و شما می توانید از طریق پخش زنده اینستاگرام اسب بخار، این مراسم را تماشا کنید. چند ماه پیش کمپانی هیوندای کره جنوبی، سوناتا LF را با ظاهری جدید به بازار جهانی معرفی کرد و قرار است که عرضه رسمی این خودرو با مدل ۲۰۱۸ آغاز شود. بعد از چند هفته از رونمایی رسمی هیوندای، شرکت پاکرو در ایران پیش فروش نسخه هیبریدی این خودرو را آغاز کرد. این در حالی بود که کمپانی هیوندای هنوز نسخه هیبریدی و فیس لیفت سوناتا LF را به بازار جهانی معرفی نکرده بود. حال شاهد آن هستیم که پیش از رونمایی و معرفی رسمی سوناتا LF هیبرید ۲۰۱۸ در بازار جهانی توسط هیوندای، شرکت پاکرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای هیبریدی و الکتریکی این خودروساز کره ای، برنامه رونمایی این محصول را در دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران اجرا می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که سوناتا LF فیس لیفت در نسخه هیبریدی به آپشن های جدیدی مجهز شده و بخش فنی آن به صورت جزئی ارتقا پیدا کرده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.