سوزوکی ویتارا مدل 2018 عرضه شد

سوزوکی ویتارا مدل 2018 عرضه شد
سوزوکی فیلیپین به تازگی سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۸ را با قیمت ۱۸۴۳۳ دلار برای نسخه GL+ و ۲۰۵۹۵ دلار برای نسخه GLX در بازار این کشور عرضه کرده است.
به گزارش خبرخودرو، سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۸ دارای طول ۴۱۷۵ میلی متر، عرض ۱۷۷۵ میلی متر، ارتفاع ۱۶۱۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۵۰۰ میلی متر است. مدل ممتاز GLX این خودرو از چراغ های LED دید در روز عمودی و رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی بهره می برد. نسخه های GL و GL+ این خودرو به رینگ های استیل ۱۶ اینچی مجهز می شوند.
در کابین نسخه GLX این خودرو صندلی های چرم/ جیر و سانروف پانورامیک تعبیه شده است. دو نسخه دیگر این خودرو نیز با صندلی های پارچه ای عرضه می شوند. سیستم سرگرمی این خودرو دارای بلوتوث، ناوبری، پورت USB و نمایشگر لمسی ۷ اینچی است. مدل GLX این خودرو از نمایشگری ۱۰ اینچی بهره می برد که قابلیت Mirrorlink و وای فای نیز دارد.
نیروی سوزوکی ویتارا ۲۰۱۸ از موتور ۱۵۸۶ سی سی M16A حطی چهار سیلندر با VVT تامین می شود. این موتور قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶ نیوتون متر دارد و با اتصال به گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیروی چرخ های جلو را تامین می کند. کروز کنترل به صورت استاندارد در تمام مدل های این خودرو ارائه می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.