سه شنبه نمایشگاه خودرو مازندران آغاز می شود

سه شنبه نمایشگاه خودرو مازندران آغاز می شود
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مازندران سه شنبه ۱۲ دی ماه جاری با بزرگان خودرویی کشور در قائم شهر استارت می شود و این نمایشگاه تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

علیرضا عاجزی مجری سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور(مازندران)، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران در شهر قائم شهر برگزار می شود.
وی، با اشاره به وجود ظرفیت های بالا در استان مازندران در حوزه حمل و نقل و ترانزیت تصریح کرد: مازندران قطب گردشگری و البته تولید مرکبات کشور است و به دلیل همجواری با کشور ترکمنستان و ترانزیت به این کشور پتانسیل خوبی برای برگزاری نمایشگاه خودرو دارد.
عاجزی تصریح کرد: ۱۰گروه خودروسازی ۱۹برند خودرویی را در نمایشگاه مازندران نمایندگی می کنند که از بین آنها می توان به سایپا و ایران خودرو به عنوان ۲ قطب خودروسازی کشور اشاره کرد.
مجری سومین نمایشگاه خودرو مازندران بیان کرد: گروه خودروسازی بهمن با مشارکت بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور، گروه صنعتی ماموت، شرکت مایان فولاد، مدیران خودرو با دو برند چری و ام.وی.ام، شرکت کارمانیا و … از شرکت های فعال خودرویی در نمایشگاه خودروی مازندران هستند.
وی افزود: شرکت های ایران خودرو و سایپا در سالن های اختصاصی آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود و خودروهای تجاری نیز در فضای باز به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع برای بازدید علاقه مندان آماده شده است.
عاجزی اظهار داشت: پیش بینی می کنیم حدود ۱۰۰ هزار نفر از سومین نمایشگاه خودرو مازندران بازدید کنند و در صورت تحقق این عدد، آمار خوبی برای استان خواهد بود.
وی حل مشکل ثبت سفارش در روزهای اخیر را اتفاق خوبی برای نمایشگاه خودرو مازندران دانست و افزود: در روزهای گذشته تعداد زیادی از نمایندگان خودروهای خارجی در کشور با توجه به رفع مشکل ثبت سفارش، برای حضور در نمایشگاه مازندران ابراز تمایل کردند که از بین آنها حضور ستاره ایران نماینده رسمی محصولات مرسدس بنز قطعی شده است.
مجری سومین نمایشگاه خودرو مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مدل های فروشی که شرکت های خودروسازی برای نمایشگاه مازندران اختصاص داده اند فکر می کنم علاقه مندان بتوانند از تخفیف های مناسبی برای خرید خودرو دلخواه خود بهره ببرند.
شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران است و نمایشگاه مذکور از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران(قائمشهر- جنب پل تلار) برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که از فردا بعد از ظهر،گروه مستند اسب بخار برای تهیه گزارش از این رخداد، به قائمشهر سفر می کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.