سرگردانی مشتریان سایپا و دردسر نمایندگی های فروش

سرگردانی مشتریان سایپا و دردسر نمایندگی های فروش

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

گروه خودروسازی سایپا در حالی قیمت محصولات خود را افزایش داد که این اقدام، سرگردانی مشتریان را به دنبال داشته و دردسرهایی را نیز برای نمایندگی ها ایجاد کرده است.

به گزارش صنعت نویس، برخی مشتریان روز گذشته به منظور تکمیل وجه محصولات پیش فروش شده سایپا و پارس خودرو، به نمایندگی های این دو شرکت مراجعه کرده اما به دلیل اختلال در سایت فروش، موفق به انجام این کار نشده اند. این در شرایطی است که دیروز آخرین مهلت برای تکمیل وجه این دسته از مشتریان بوده است. در چنین شرایطی اما گروه خودروسازی سایپا در ساعات پایانی دیشب و در حالی که دیگر نمایندگی های شرکت برای تکمیل وجه مشتریان، باز نبوده اند، ناگهان بخشنامه افزایش قیمت محصولات خود را ابلاغ کرده است.
با این شرایط، حالا مشتریان مجبورند برای تکمیل وجه خودروها، چند میلیون تومان بیشتر پول بپردازند. در واقع سایپایی ها عملا شرایط را برای تکمیل وجه مشتریان مهیا نکرده اند تا حالا مشتریان مجبور باشند محصولات پیش خرید کرده را با قیمت هایی چند میلیون تومان بالاتر تحویل گیرند. حالا نمایندگی های سایپا مانده اند و کلی مشتری برافروخته و شوک زده که باید از امروز پاسخگوی آنها باشند. این در حالی است که اگر سایپایی ها روز گذشته شرایط تکمیل وجه را برای مشتریان فراهم می آوردند، آنها می توانستند محصولات خود را چند میلیون تومان ارزانتر از قیمت های فعلی تحویل بگیرند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.