سانگ یانگ موسو پیکاپ رونمایی شد + ویدیو

سانگ یانگ پیکاپ موسو رونمایی شد
کمپانی سانگ یانگ از پیکاپ موسو برای بازار اروپا در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

موسو در زبان کره ای به معنی کرگدن می باشد و دلیل این نام گذاری نیز کاملا مشخص است.سانگ یانگ همیشه سعی بر این داشته ظاهر قدرتمند و خشن کرگدن را در طراحی موسو داشته باشد و حالا این قدرت در طراحی موسو پیکاپ جدید بیشتر حس می شود.
از آنجا که سانگ یانگ به عنوان قطب تولید SUV های قوی در کره شناخته می شود قابلیت های آفرود در پیکاپ موسو همانطور که انتظار می رفت دیده می شود.با اینکه ظاهر جذاب و مدرن موسو راضی کننده به نظر می رسد اما با نگاه کلی شباهت های زیادی را با پرچمدار سانگ یانگ،یعنی رکستون در این ماشین می بینیم.
سانگ یانگ پیکاپ موسو رونمایی شد


سانگ یانگ پیکاپ موسو رونمایی شد
وجه تمایز پیکاپ موسو با رکستون و حتی رقیبان سر سخت آن در بازار بدنه قوی آن است که به گفته مدیران کمپانی هم محکم تر است و هم وزن ورن کم تری دارد و این باعث عملکرد بهتر این مدل در حرکت می شود.
موتور دیزلی پیکاپ موسو توان تولید ۱۷۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر را دارد.نیرو در این موتور بوسیله گیربکس ۶ سرعته دستی و گیربکس آیسین ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل خواهد شد.

در داخل پیکاپ موسو امکاناتی مثل صفحه نمایش ۸ اینچی،وای فای هات اسپات،گوگل کار پلی و اتو اندروید وجود دارد و صندلی ها روکش چرمی ناپا را دارند.داخل اتاق فضای مناسبی برای پنج نفر موجود است همچنین در قسمت بار امکان بارگیری به میزان ۱ تن فراهم است.گفتنیست این پیکاپ قوی قدرت بکسل وزن سه و نیم تن را دارد.
سانگ یانگ پیکاپ موسو رونمایی شد
احتمال آن وجود دارد برای بازار های علاقه مند به موتور بنزینی،نسخه بنزینی این ماشین با موتور مشابه رکستون موجود در بازار ایران تولید شود.

پیکاپ موسو در تابستان امسال به بازار اروپا ورود می کند و کمپانی قیمت این مدل را در زمان فروش آن اعلام خواهد کرد.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.