سامورایی پس از سال ها به میدان می آید

سامورایی پس از سال ها به میدان می آید
با داشتن یک پیشرانه توربو بسیار جدید، میتسوبیشی Eclipse که یک نیمه شاسی بلند است، از هفته دیگر آماده رقابت با رقبای خود در نمایشگاه خودرو ژنو می شود.
این شرکت با طراحی این نیم شاسی بلند ریسک های بسیار زیادی را پذیرفته است. قسمت جلوی این خودرو مخصوصا جلو پنجره و چراغ ها شباهت زیادی به سایر خودرو های خانواده میتسوبیشی دارد. اما این مدل بر خلاف خودرو های دیگر این شرکت دارای درب صندوق عقب شیب دار است.
طراحی بدنه و اسم آن نشان دهنده تلاش تیم طراحان برای بر قراری ارتباط بین مدل قدیمی و مدل جدید است اما هنگامی که به داخل اتاق این خودرو می نگریم داستان کاملا متفاوت است.
اتاق این خودرو دارای یک طراحی مدرن و بسیار زیبا است. صفحه نمایش لمسی، Google Maps، Apple CarPlay و بسیاری از امکانات دیگر به منظور رفاه سرنشینان و راننده در این خودرو قرار داده شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه آن داشتن Head-up Display و یک پَد لمسی است.
سامورایی پس از سال ها به میدان می آید
میتسوبیشی این مدل را به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با یک جعبه دنده CVT مجهز کرده است. این مدل همچنین دارای یک گزینه ۲.۲ لیتری
توربو- دیزل برای پیشرانه و یک جعبه دنده ۸ سرعته خواهد بود. بر اساس گفته ها تمام تیپ های این خودرو AWD خواهند بود.
میتسوبیشی Eclipse شباهت های بسیار زیادی به برادر بزرگش یعنی Outlander دارد. این خودرو ابتدا در اروپا و سپس در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. قیمت این ژاپنی خوش ترکیب هنوز مشخص نشده است.
سامورایی پس از سال ها به میدان می آید
سامورایی پس از سال ها به میدان می آید
منبع : خودرو کار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.