ریچارد هموند با چه خودرویی تصادف کرد؟

ریچارد هموند با چه خودرویی تصادف کرد؟
روز گذشته در رسانه های سوییس اعلام شد که ریچارد هموند، مجری برنامه گرندتور و تاپ گیر سابق، در حال ضبط برنامه دچار سانحه رانندگی شده است.
بعد از انتشار تصاویر اولیه از این اتفاق که خودرویی در حال سوختن در آتش بود، برخی شایعات اعلام شد که دقایقی هموند داخل خودرو سوخته مانده است. ولی با گذشت چند ساعت جرمی کلارکسون در پست توییتر و اینستاگرام خود اعلام کرد که «تصادف سنگینی اتفاق افتاده است، ولی حال هموند خوب است».
بعد از آن جیان آندریا، سخنگوی پلیس روزیلا سوییس اعلام کرده که در این حادثه یک مصدوم به بیمارستان انتقال پیدا کرده است. همچنین برخی سایت های رسمی سوییس اعلام کرده اند که حال عمومی ریچارد هموند خوب است و تنها از ناحیه پا و زانو دچار صدمه به نسبت شدید شده است.
ریچارد هموند با چه خودرویی تصادف کرد؟
اما هموند با چه خودرویی دچار سانحه شد؟
ریچارد هموند در حال تست «ریماک کانسپت۱» بود که چنین اتفاقی برایش افتاد. این خودرو یک سوپراسپرت تمام الکتریکی کرواسیایی به حساب می آید که سال ۲۰۱۳ به بازار جهانی معرفی شده و تا امروز موفقیتی را در پرونده خود در خصوص فروش ثبت نکرده است. این خودرو به باتریهای ۸۲ کیلووات ساعتی مجهز شده است و می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۸ ثانیه ثبت کند. حداکثر سرعت ریماک کانسپت۱، حدود ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ می تواند در ۸ نسخه محدود به فروش برسد و برخی قیمت آن را تا دو میلیون پوند اعلام می کنند. بعد از آن کمپانی «ریماک اتوموبیلی»، نسخه S این خودرو را به بازار جهانی در سال ۲۰۱۶ معرفی می کند. این خودرو با افزایش قدرت توانسته بود که به شتاب ۲.۵ ثانیه برسد و همچنین بتواند حداکثر سرعت ۳۶۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. با توجه به تصاویر منتشر شده، نمی توان به طور قطع گفت که ریماک کانسپت ریچارد هموند از کدام نسخه بوده است، ولی به احتمال بسیار قوی نسخه مورد بررسی برنامه گرندتور از مدل کانسپت۱ است.
ریچارد هموند با چه خودرویی تصادف کرد؟
بعد از موفقیت در پخش فصل اول گرندتور توسط شبکه آمازون، قرار شد تا فصل دوم آن در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود. این قسمت پرحادثه هم به احتمال زیاد در فصد دوم پخش می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.