رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی

رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، ۲۶ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در این ویژه برنامه، ۵۰ خودرو و موتورسیکلت تاریخی با قدمت بیش از ۴۰ سال، ساخت کشورهای آمریکایی، اروپایی و … شرکت خواهند داشت.
سلمان یارمحمدی مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با بیان این مطلب گفت: کانون به عنوان عضو «فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)» و «اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)» با بیش از هشتاد سال تجربه‌ در زمینه برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی و رالی، برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با اتومبیل و …، درنظر دارد این رژه را در مسیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موزه ملی ایران و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برگزار ‌کند.
وی هدف از برگزاری این رژه را بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی- فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، عنوان کرد.
مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان اینکه رژه مذکور، همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی در سعدآباد، برگزار می‌شود، یادآور شد: این نمایشگاه که از دوم فروردین ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش یافته بود، ۲۶ اردیبهشت همزمان با اجرای رژه، به کار خود پایان خواهد داد.
یارمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱ -۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.