رویدادهای مهم در نمایشگاه خودرو ارومیه

شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد
کلان شهر ارومیه، دومین شهر ترافیکی ایران تیر ماه امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود.
به نقل از ستاد برگزاری این نمایشگاه؛ علیرضا عاجزی مدیر عامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ تیر ماه ۹۶ به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپا خواهد شد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گفته وی این نمایشگاه با رشد ۳۰ درصدی نسبت به دوره اول ، در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. وی افزود: مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی، شرکت های خدماتی، بیمه و… خواهد بود.
عاجزی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاه ها دراستان شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی فعالان و دست اندرکاران صنعت خودرو کشور دعوت بعمل می آوریم که از این رویداد مهم بازدید نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.