رویارویی جگوار I-Pace با تسلا مدل100DX و P100D + ویدیو

رویارویی جگوار I-Pace با تسلا Model X 100D و P100D
هنگامی که جگوار خودروی I-Pace را رونمایی کرد، ویدیویی منتشر کرد که در آن با تسلا Model X مسابقه می داد. چون این ویدیو توسط خود جگوار ساخته شده بود، نتایج مورد سوال و تردید قرار گرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آیا این جگوار برقی توانایی شکست Model X را دارد؟ البته! اگر مدل تسلا را به درستی انتخاب کنید، که در مورد آن ویدیو تسلا Model X 75D انتخاب شده بود. اما اگر احتمالات را بیش تر به نفع تسلا تغییر دهیم چه طور؟
چیزی که ما این جا ترتیب داده ایم، مسابقه ای مستقل برای رویارویی I-Pace با دو شرکت کننده ارزشمند است که یکی از آن ها قدرتمندترین مدل در بین مدل‌های تسلا Model X خواهد بود.
این نخستین مسابقه درگ تمام الکتریکی ما است، شرکت کننده ای از انگلستان در مقابل دو شرکت کننده از آمریکا. چرا دو
شرکت کننده؟ خوب، خودروی جگوار I-Pace از نظر قیمت و قدرت نزدیک به ۱۰۰D است، چرا قوی ترین تسلا را هم در مسابقه شرکت ندهیم؟ ما این خودروها را در درگی با سه تکرار به چالش کشیده ایم. کدام یک برنده خواهند شد؟!
باید این را در نظر بگیریم که هیچ یک از این سه خودرو به عنوان خودروی سرعت طراحی نشده است. در حقیقت دو خودروی تسلا Model X و جگوار I-Pace کم و بیش خودروهایی هایی خانوادگی محسوب می شوند. هر دو جای کافی برای چندین سرنشین و چند صد کیلو لوازم را دارند. در کنار این، هر دو به نوعی قابلیت آفرود را نیز دارا هستند.
با هم می بینیم که کدام یک خط پایان را زودتر از دیگران لمس خواهد کرد.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.