رونمایی جیپ از چهره جدید چروکی

رونمایی جیپ از چهره جدید چروکی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با وجود این که در تصاویر جاسوسی مختلفی دیده بودیم که جیپ چروکی ۲۰۱۹ از طراحی جلوی جدیدی بهره می‌برد اما فیات‌کرایسلر با انتشار اولین تصاویر رسمی بدون استتار این خودرو، این موضوع را تایید کرده و اکنون به جای چراغ‌های جلوی جدا از هم، آن‌ها را به یک واحد مستقل در هر سمت خودرو تبدیل کرده است. اطلاعات رسمی این خودرو هم‌زمان با نمایشگاه آمریکای شمالی دیترویت منتشر خواهد شد.
به گزارش خودرونویس، تصاویر منتشرشده توسط جیپ دو چروکی با طراحی‌های جلوی مختلف را نشان می‌دهند. شاسی‌بلند قرمز رنگ احتمالا نسخه مجهز Trailhawk است و مدل نقره‌ای رنگ، نسخه عادی خودرو است که قلاب مخصوص یدک‌کشی را ندارد. همچنین نسخه تریل‌هاک ارتفاع بیشتری دارد که می‌تواند نشان‌دهنده توانایی بهتر این نسخه برای درنوردیدن سطوح سخت‌تر باشد.

رونمایی جیپ از چهره جدید چروکی

طراحی جدید چروکی، ظاهر تازه‌ای را برای این رنج جیپ به ارمغان می‌آورد و می‌توان آن را تا حدودی شبیه به مدل‌های کامپس و گرند چروکی دانست.
تغییرات طراحی عقب خودرو کم‌تر هستند. به عنوان مثال، چراغ‌های عقب اکنون از یک مرز نارنجی‌رنگ بهره می‌برند و همچنین، گلگیر عقب نیز کمی تغییر کرده است. در داخل خودرو هم با تغییرات چندانی مواجه نیستیم. طراحی کلی اتاقک فرق چندانی نکرده و فقط به نظر می‌رسد شاهد استفاده بیشتری از قطعات و رنگ متالیک باشیم که زیبایی فضای داخلی را بیشتر کرده است.

رونمایی جیپ از چهره جدید چروکی

فیات‌کرایسلر به غیر از این تصاویر، اطلاعات دیگری را درباره چروکی ۲۰۱۹ منتشر نکرده است و فقط گفته که پیشرانه‌های به صرفه جدیدی وجود خواهند داشت. محتمل‌ترین گزینه برای این بخش، اضافه شدن پیشرانه جدید ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر جیپ رنگلر ۲۰۱۸ به چروکی ۲۰۱۹ است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.