رونمایی اینفینیتی از QX80 در دوبی

رونمایی اینفینیتی از QX80 در دوبی
اینفینیتی از نسخه جدید شاسی‌بلند فول سایز خود به نام QX80 در آستانه نمایشگاه دوبی رونمایی کرد. این نمایشگاه به صورت رسمی از ۱۴ تا ۱۸ نوامبر در جریان است. اینفینیتی جزئیات کمی راجع به این نسخه را منتشر کرده است اما بر اساس تصاویر منتشرشده، می‌توانیم بگوییم که QX80 جدید دچار تغییرات چندانی نشده است.
چراغ‌های جلو و عقب این خودرو تحت تاثیر از کانسپت QX80 مونوگراف که اوایل امسال در نمایشگاه نیویورک معرفی شده بود، طراحی شده‌اند. البته همه طرفداران اینفینیتی و البته QX80 امیدوار بودند که عناصر بیشتری از این نسخه جدید ا کانسپت مونوگراف قرض گرفته می‌شد.
در هر صورت، اینفینیتی به همین میزان تاثیرپذیری از کانسپت جذاب خود قانع بوده و به غیر از تغییرات ذکرشده، تقریبا هیچ تغییر دیگری را مشاهده نمی‌کنیم. شاید فقط کیفیت مواد داخلی خودرو کمی بهبود یافته باشند اما سیستم اطلاع‌رسانی، نحوه چینش تجهیزات و حتی نشان‌گرها دقیقا یکی هستند.
رونمایی اینفینیتی از QX80 در دوبی
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، QX80 2018 از همان پلتفرم قبلی خود که در نیسان پاترول و آرمادا نیز استفاده شده بود، بهره می‌برد و به یک پیشرانه ۵.۶ لیتری V8 مجهز است. این پیشرانه قادر به تولید ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر است. البته احتمال عرضه یک نسخه V6 دو توربوی جدید نیز وجود دارد.
اینفینیتی می‌گوید تولید QX80 جدید در کارخانه واقع در منطقه کیوشو در ژاپن آغاز شده است و فروش این خودرو در بازارهای مختلفی از جمله آمریکای شمالی از اواخر امسال شروع می‌شود.
رونمایی اینفینیتی از QX80 در دوبی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.