روز افزایش قیمت ها با جیلی تکمیل شد!

روز افزایش قیمت ها با جیلی تکمیل شد!
امروز بسیاری از شرکت های خودروساز بهای رسمی محصولات خود را تغییر دادند. برخی از این شرکت ها افزایش قیمت محصولات خود را از چند روز پیش اعلام کرده بودند و قرار بر این بود که از ابتدای اردیبهشت این افزایش قیمت ها اجرایی شود. پارس خودرو، گروه بهمن، مدیران خودرو، کرمان موتور و… جز شرکت هایی هستند که طی چند روز گذشته بهای رسمی خودروهای تولیدیشان را افزایش داده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دوم اردیبهشت یعنی امروز، در تاریخ خودرویی سال ۱۳۹۷ باقی می ماند. چرا که بسیاری از شرکت ها بهای محصولات پرتقاضای بازار را افزایش دادند و از امروز خرید مردم با قیمت های جدید همراه شده است. حال شرکت خودروسازان بم هم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران، قیمت GC6 اکسلنت را افزایش داده است. این خودرو که پیش از سال جدید رونمایی شد و به جای نسخه قبلی GC6 معرفی گردید، قیمت ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را به خود اختصاص داده بود. اما امروز نمایندگی های خودروسازان بم شرایط پیش فروش خود را تغییر دادن و بهای رسمی GC6 اکسلنت را ۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کردند.
نسخه اکسلنت جیلی GC6 قرار است که طی هفته های آتی به دست مشتریان برسد و در حال حاضر نمایندگی ها برای نوبت های بعدی این خودرو را پیش فروش کرده اند.
برای آشنایی با تغییرات جیلی GC6 اکسلنت نسبت به نسخه قبلی می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین شما مخاطبان می توانید ویدیو تست و بررسی جیلی GC6 مونتاژ داخل را در فصل سوم اسب بخار با کلیک بر روی لینک مشاهده نمایید.

نوع محصول قیمت فروردین ۹۷
قیمت اردیبهشت ۹۷
جیلی GC6 اکسلنت
۵۸/۹۰۰/۰۰۰۶۵/۹۰۰/۰۰۰

 

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.