رنو کولئوس در تهران رونمایی شد

رنو کولئوس در تهران رونمایی شد
شب گذشته با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد رنو در ایران، کولئوس رونمایی شد.
کولئوس به عنوان جدیدترین محصول رنو فرانسه در ایران، شب گذشته در رنو پارس با حضور مدیران نگین خودرو، رنو پارس و رنو رونمایی شد. در این مراسم که وَن دِن اَکر، مدیر ارشد طراحی گروه رنو، حضور داشت، توضیحاتی پیش از رونمایی از این خودرو داده شد. رنو کولئوس به عنوان یک کراس اوور شناخته می شود که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو در حال حاضر به نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آمده تا مشتریان علاقه مندان بیشتر با آن آشنا شوند. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این خودرو اعلام نشده است. جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو، زمان دقیق قیمت گذاری کولئوس را امروز در نمایشگاه اعلام کرده است.
رنو کولئوس در تهران رونمایی شد
رنو کولئوس به موتور ۲.۵ لیتری ۱۷۰ اسب بخار مجهز است و قدرت آن توسط یک گیربکس اتوماتیک ایکس ترونیک به چهار چرخ منتقل می شود. امکاناتی نظیر شش کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، استارت دکمه ای، سیستم RLINK2، سیستم صوتی BOSE، سقف پانارومیک، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه دوگانه، رادار نقطه کور، سیستم اتوپارک، درب صندوق برقی مجهز به سنسور پا و… مجهز است.
پیش بینی می شود با اعلام قیمت رنو کولئوس، استقبال خوبی از آن مانند تلیسمان بشود. کولئوس از چند هفته دیگر رقابت خوبی را با هیوندای سانتافه، نیسان ایکس تریل، کیا سورنتو و میتسوبیشی اوتلندر آغاز می کند.
مهمدمهدی تفضلی- گروه مستند اسب بخار
عکس ها: رضا چوکامی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.