رئیس جمهور به پنجمین همایش صنعت خودرو می آید

رئیس جمهور به پنجمین همایش صنعت خودرو می آید
طبق اخبار رسمی، دکتر حسن روحانی برای دومین بار به همایش بین المللی صنعت خودرو ایران می آید و آغاز آن را در سالن همایش های برج میلاد تهران اعلام می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پنجمین دوره از همایش صنعت خورو کشور در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و در این مراسم مدیران ارشد خودروسازی ایران و جهان حضور دارند. دکتر روحانی برای اولین بار در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار شد حضور یافته بود و در سخنرانی خود خطاب به سرمایه گذاران خارجی گفت: «ما با شرکت‌های خارجی مشارکت می‌کنیم به شرطی که قطعه‌سازهای ما نیز در سطح جهانی حضور پیدا کنند. برای این کار ما از شرکت‌های خودروسازی برای حضور در ایران استقبال می‌کنیم. استقبال ما به این معنا نیست که خودروسازان خارجی فقط برای مصرف در یک جامعه ۸۰ میلیونی بیایند، بلکه به خاطر مشارکت با خودروسازان داخلی و برای آن است که بخشی از بازار داخلی و خارجی را با مشارکت یکدیگرکسب کنیم».
اهمیت پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با موضوع “زنجیره تامین رقابت پذیر، مواد اولیه، قطعه سازی و لجستیک” موجب شده است تا رئیس دولت دوازدهم برای افتتاح و حضور در این همایش حضور یابد.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران می توانند به نشانی iaiic.com مراجعه کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.