دومین خودروی خانوادگی PSA از راه رسید

دومین خودروی خانوادگی PSA از راه رسید

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

همین چند روز پیش بود که شرکت خودروسازی سیتروئن، از خودروی جدید برلینگو رونمایی کرد و حال همزاد آلمانی این خودرو نیز به تازگی معرفی شده است.
به گزارش خودرونویس شرکت خودروسازی اوپل، مدل ۲۰۱۸ اوپل Combo Life را رونمایی کرده است که به لطف دارابودن کابینی جادار و تجهیزات موجود در آن، یکی از مناسبترین خودروها برای خانواده است. همچنین این خودرو در دو مدل پنج و هفت نفره به بازار عرضه می شود که طولی بین ۴ متر و ۴۰ سانتی‌متر و ۴ متر و ۷۵ سانتی‌متر(در مدل طویل) دارد.

دومین خودروی خانوادگی PSA از راه رسید

برای افرادی که ظاهر خاص و عجیب و غریب سیتروئن برلینگو را نمی‌پسندند، اوپل Combo به دلیل داشتن طراحی کلاسیک گزینه مناسبی برایشان به حساب می آید. مدل پنج نفره این خودرو با طول استاندارد، دارای ۵۹۷ لیتر فضای بار است و مدل دیگر با فاصله محور بیشتر این خودرو، دارای فضای باری معادل ۸۵۰ لیتر است که در صورت خواباندن صندلی های عقب، این فضا به عدد باورنکردنی ۲۶۹۳ لیتر می رسد. همچنین صندلی‌های ردیف دوم این خودرو در دو مدل سه تایی جدا از هم و یا مدل یک سره ۴۰/۶۰ تولید می شود. علاوه بر فضای بی نظیر بار این خودرو، درون کابین این خودرو فضاهای زیاد دیگری برای قراردادن وسایل وجود دارد، به عنوان مثال درون کنسول میانی این خودرو، یک بطری آب ۱.۵ لیتری به راحتی قرار می گیرد.

دومین خودروی خانوادگی PSA از راه رسید

اوپل هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه این خودرو منتشر نکرده است، اما بیان کرده این این خودرو را با پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی متنوعی به بازار عرضه می‌کند که هر دو نوع پیشرانه به سیستم توربوشارژ و تزریق مستقیم سوخت مجهز خواهند بود. همچنین به طور پیش فرض، جعبه دنده‌های پنج و شش سرعته دستی، وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه را به چرخ‌ها دارند. همچنین یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار نیز به صورت آپشنال بر روی این خودرو قابل نصب است.
اوپل در خودروی خانوادگی Combo Life 2018، جدیدترین سیستم‌‌‌‌‌‌های ایمنی از جمله دوربین دید جلو، هد آپ دیسپلی، کروزکنترل هوشمند، سیستم هشدار خستگی راننده، سیستم کمکی پارک و دوربین دید وسیع عقب را قرار داده است تا هم ایمنی سرنشینان تضمین شود و هم راننده به هنگام پارک کردن این ون خانوادگی، دچار مشکل نشود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.