درخشش کانسپت جدید رنو کوئید در نمایشگاه بین‌الملی خودروی اندونزی!

درخشش کانسپت جدید رنو کوئید در نمایشگاه بین‌الملی خودروی اندونزی!
کراس اوور کوچک رنو کوئید، در اسیا به یک خودروی بسیار موفق تبدیل شده است که طرفداران زیادی هم دارد. حال برند فرانسوی این خودرو، با رونمایی از یک خودروی مفهومی فوق اسپرت در نمایشگاه بین‌المللی خودروی اندونزی، یک استایل کاملا متفاوت را برای این CUV عرضه کرده است.
این خودرو دارای کیت بدنه پهن‌تر و چرخ‌های بزرگی است که در نگاه اول، آن را به یک شاهکار طراحی بدل می‌کند و بنابرین می‌توان گفت که اصطلاح Extreme، بهترین واژه برای توصیف این نسخه رنو کوئید به شمار می‌رود.طراحان و مهندسین رنو، علاوه بر تزیین بخش میانی کاپوت و استفاده از هایلایت‌های LED، یک پنل جلویی جدید را نیز به همراه LED های برجسته و هایلایت‌های قرمز نمایان نیز به آن افزوده‌اند. همچنین این کمپانی، فنرهای پهن‌تر، پایه‌های جانبی برجسته و مجموعه‌ای از چرخ‌های فوق‌العاده سریع OZ را به این خودرو افزوده است که شامل بخش عقبی این خودرو نیز می‌شود. دریچه‌های هوای بزرگی نیز در اطراف سپر به چشم می‌خورند که که در کنار دیفیوزر بزرگ آن نصب شده‌اند.
به گزارش چرخان،به طور کلی شاهد تغییرات بسیاری در طراحی ظاهری رنو کوئید هستیم. ولی متاسفانه این تغییرات به داخل کابین راه نیفتاده‌اند و تنها در بدنه این خودرو خلاصه می‌شوند. چنین امری با وجود نصب چنین کیت‌های فوق‌العاده‌ای روی بدنه کمی بی ذوقی به نظر می‌رسد و سادگی بیش از حد داخل کابین، هیچ تناسبی با آن ندارد. با این حال این خودرو از یک پیشران ۱,۰ لیتری SCE با توان خروجی ۶۸ اسب بهار و گیربکس ۵ سرعته دستی بهره برده است که آن را به یکی از وحشی‌ترین نسخه‌های تولیدی رنو کوئید تبدیل می‌کند. با این حال، تمام آنچه که ذکر شد، مربوط به مدل Extreme بود. در حالیکه مشتریان می‌توانند تا زمان عرضه Outsider در سال ۲۰۱۸ نیز صبر نمایند.
درخشش کانسپت جدید رنو کوئید در نمایشگاه بین‌الملی خودروی اندونزی!
رنو به منظور ایجاد یک ظاهر سرکش و مهاجم‌تر، تکه‌هایی پلاستیکی را نیز به اطراف این خودرو اضافه کرده است که سبب هرچه اسپرت‌تر شدن ظاهر رنو کوئید Extreme می‌شود. با این حال Extreme، اولین نسخه اسپرت رنو کوئید نیست و کمپانی رنو پیش از این، با ارائه مدل مفهومی کوئید به نام Racer در نمایشگاه خودرو هند، زیبایی اسپرت این خودرو را به رخ همگان کشیده بود. البته این مدل شامل چیزی بیشتر از اعمال برخی تغییرات در بدنه بود و بخش‌های داخلی و کابین این خودرو را نیز در بر می‌گرفت. به طوری که صندلی‌های عقب از یکدیگر جدا و به کمربندی ۴ نقطه‌ای مجهز شدند که تاثیر بسیار زیبایی بر امنیت و راحتی سرنشین دارد. علاوه بر آن، رنو کوئید Racer، از ترکیب زیبای دو رنگ آبی و قرمز در بدنه خود بهره می‌برد که در کنار گلگیرهای فیبر کربن آن، حجتش را بر تمام عاشقان این مدل تمام می‌کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.