دامی X5 برای آزمایش فنی آمد

دامی X5 برای آزمایش فنی آمد
روز گذشته، در خیابان های تهران دامی X5 با پلاک گذر موقت مشاهده شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خودروهای گذر موقت چینی صفر کیلومتر برای شرکت هایی هستند که برنامه عرضه آن محصولات را دارند و با توجه به جایگزین شدن پلاک گذر موقت به جای پلاک آزمایش فنی، این روزها خودروهای جدید پیش از عرضه برای انجام تست های عملی، این پلاک ها را دریافت می کنند.
تصاویر و شواهد نشان می دهد که دامی X5 برنامه حضور در بازار ایران را دارد. دامی به عنوان یکی از نشان های تجاری زیرمجموعه کمپانی زوتی چین شناخته می شود. در نمایشگاه خودرو تهران مشخص شد که شرکت ریگان خودرو از زیرمجموعه های گروه صنعتی کرمان خودرو برنامه دارد تا نشان کوپا را به بازار ایران بیاورد.کوپا هم به عنوان یکی از برندهای زیرشاخه زوتی در بازار چین شناخته می شود.
حال روز گذشته دامی X5 در خیابان مطهری تهرانرویت شد.این خودرو با پلاک گذر موقت برای انجام تست های فنی آمده و هنوز مشخص نیست که کدام شرکت برنامه عرضه آن را دارد.
این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر مجهز است.همچنین گیربکس CVT و یا ۵ دنده دستی برای این ماشین قابل سفارش بوده و می توانید امکاناتی نظیر سقف پانارومیک،۶ کیسه هوا،سیستم کنترل پایداری،مانیتور،دوربین عقب،سنسور پارک عقب،دی لایت و … را برای دامی X5 سفارش دهید.با توجه به قیمت جهانی این خودرو پیش بینی می شود در صورت عرضه X5 به صورت مونتاژ داخل قیمت آن در محدوده ۷۵ تا ۹۰ میلیون تومان تعیین شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.