خودروهای نگین خودرو را آسان بخرید

اشتیاق کولئوس برای انجام کارهای نشدنی!
شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در این طرح فروش نگین خودرو سیمبل، داستر تک و دو دیفرانسیل و تلیسمان را با شرایط فروش متنوع در سایت خود قرار داده است. مشتریان می توانند رنو سیمبل PE را با بهای تمام شده ۷۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنند. این خودرو به پیشرانه ۶/۱ لیتری و گیربکس چهار دنده اتوماتیک مجهز است و امکاناتی نظیر مانیتور و نویگشین فعال را دارد. همچنین امکان خرید این خودرو با پیش پرداخت ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی هم فراهم است و الباقی بهای تمام شده خودرو را می تواند طی اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۰ ماه بپردازند. تحویل خودروها در این دو طرح فروش به صورت فوری انجام می شود. در طرح بعدی برای سیمبل، خریداران می توانند ابتدا ۱۷ میلیون تومان و بعد از ۲۵ روز ۱۰ میلیون و۳۰۰ هزار تومان بپردازند و خودرو را ۳۰ روزه تحویل بگیرند.
در طرح فروش بعدی رنو داستر PE حضور دارد. این خودرو قیمت ۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در شرکت را به خود اختصاص داده است و در فروش نقدی شامل چهار میلیون تومان تخفیفی نقدی می شود. برای این خودرو شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم فراهم شده است و ۵۵ میلیون تومان وام به خریداران تعلق می گیرد که بازپرداخت آن هم ۱۲، ۲۴ و ۳۰ ماهه است. تحویل داستر PE به صورت فوری برای مشتریان انجام می شود.
رنو داستر تک دیفرانسیل SE مدل ۲۰۱۷ هم قیمت ۱۱۱ میلیون تومان را در شرکت نگین خودرو دارد و با خرید نقدی، پنج میلیون تومان تخفیف شامل حال مشتریان می شود. تحویل این خودرو با توجه به میزان پیش پرداخت ۱۵ و ۳۰ روزه انجام می شود. در شرایط فروش اقساطی به ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش پرداخت نیاز است و بازپرداخت الباقی بهای خودرو طی اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه انجام می شود.
داستر دو دیفرانسیل SE مدل ۲۰۱۷ در این طرح فروش حضور دارد. قیمت این خودرو ۱۲۰ میلیون تومان است و که در فروش نقدی ۱۱۷ میلیون تومان برای مشتری تمام می شود. تحویل این خودرو هم با توجه به نوع پیش پرداخت ۱۵ و ۳۰ روزه انجام می شود. برای خرید اقساطی این خودرو نیز به ۶۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش پرداخت نیاز است که الباقی آن طی اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه تسویه می شود.
داستر دو دیفرانسیل PE مدل ۲۰۱۷ هم بهای ۱۱۴ میلیون تومان را دارد که در فروش نقدی، سه میلیون میلیون تومان به مشتریان تخفیف داده می شود. برای خرید اقساطی این خودرو به ۵۷ میلیون تومان پیش پرداخت نیاز است و باز پرداخت وجوه مانده مانند شرایط فوق است.
باید اشاره کرد که در خرید نقدی خودروهای سیمبل PE، داستر PE و داستر دو دیفرانسیل PE می توان پیش پرداخت دوم را با پنچ فقره چک ماهانه تسویه کرد. همچنین در فروش اقساطی، در بازپرداخت یکساله کارمزد صفر در صد لحاظ می شود.

اخبار داخلی شرکت

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.