حضور ام جی در ایران قویتر می شود + گالری تصاویر

حضور ام جی در ایران قویتر می شود + گالری تصاویر
ام جی جز آن دسته از خودروسازانی است که با توجه به ذهنیت مشتریانی ایرانی برای چینی بودنش، در سال های گذشته توانسته تا فروش خوبی را از طریق بازار وارداتی ها در ایران داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با اینکه در گذشته نه چندان دور، بسیاری از مشتریان فرصت رویارویی و آشنایی با خودروهای چینی-انگلیسی ام جی را به دست نیاورده اند، اما حضور محصولات مختلف این نشان خودروسازی توانست تا پس زمینه ای به نسبت مناسب را برای قدرتمند ظاهر شدن این برند در امروز فراهم کند.
چندی پیش خبرهایی مبنی بر آغاز به کار خودروسازی فردا در رسانه های کشور منتشر شد. خبرها حاکی از آن بود که خودروسازی فردا برنامه دارد تا به عنوان نماینده رسمی ام جی در ایران با مشارکت سرمایه گذاری مشترک گروه سایت، تولید و مونتاژ محصولات این نشان تجاری را در کشور انجام دهد. حال امروز شاهد آن هستیم که خبرهای منتشر شده درست از آب درآمده و این شرکت خودروساز برنامه دارد تا در آینده نزدیک، نشان ام جی را در کنار سایر خودروسازان ایرانی پررنگتر جلوه دهد.
به گزارش خبرنگار «گروه مستند اسب بخار»، به تازگی ام جی RX5 در شوروم اختصاصی خودروسازی فردا حضور پیدا کرده است. البته که این شوروم هنوز افتتاح نشده و در آینده نزدیک قرار است که محلی متفاوت به محصولات ام جی خودروسازی فردا اختصاص پیدا کند. این شوروم در یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های تهران قرار دارد و تا چند ماه دیگر با خودروهای مختلف ام جی آغاز به کار می کند.


حضور RX5 در این محل و آغاز به کار خودروسازی فردا برای تجهیز این شوروم نشان می دهد که برنامه عرضه محصولات ام جی از جانب این شرکت قطعی است. این خودرو قرار است که به روش مونتاژ داخل به دست مشتریان ایرانی برسد. RX5 خودرویی است که در ابتدا با نشان سایک به بازار جهانی معرفی شد و حال نسخه حاضر در شوروم خودروسازی فردا، نشان ام جی را با خود به همراه آورده است. RX5 خودرویی است که از نظر ابعادی تا حدی بزرگتر از ام جی GS بوده و در بحث فنی، آپشنی و کیفی قوی تر از کراس اوور قبلی این برند در بازار ایران است.
لازم به ذکر است که در حال حاضر ام جی ۳۶۰ در نسخه های توربو اتوماتیک، دنده ای و اتوماتیک تنفس طبیعی در آذویکو تولید می شود و شرکت خودروسازی فردا هم برنامه دارد تا سایر محصولات به روز این نشان تجاری را به بازار ایران عرضه کند. با حضور خودروسازی فردا در صنعت خودرو کشور و سابقه پشتوانه این شرکت در بازار خودرو، احتمال آن را قویتر می کند تا موفقیت ام جی در سال ۱۳۹۷ به نسبت سایر برندهای تازه وارد به ایران بیشتر مشهود شود.

عکس ها: محمدرضا پاداش
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.