حضور آریزو 5 خودران در نمایشگاه خودرو CES

حضور آریزو5 خودران در نمایشگاه خودرو CES

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

شرکت خودروسازی چری چین که یکی از خودروسازان موفق این کشور است، اخیرا با مشارکت شرکت مطرح تکنولوژی baidu نمونه ایی از خودروی آریزو۵ خودران خود را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.

شرکت چری هم اکنون با مشارکت ، شرکت های معتبر تکنولوژی در زمینه های تکنولوژی های خودران و خودروهای برقی و تولید موتورهای دوست دار محیط زیست همکاری های گسترده ایی را دارد.

همچنین شرکت چری بیش از ۱۰ نوع فناوری پیشرفته کلیدی را در خودروهای خود بکار گرفته است که در میان انها می توان به سیستم مسیریاب تعاملی-سیستم کابین های نسل بعدی-ردیاب مردمک چشم و شناسایی چهره و فناوری کلیدی سیستم ردیابی دوربرد اشاره کرد.

بسیاری از کارشناسات معتقد هستند همانگونه که گوشی های اپل صنعت گوشی را متحول کرد خودروهای هوشمند نیز این صنعت رامتحول خواهد کرد.شایان ذکر است شرکت چری در راستای اهداف خود در اینده برای تولید خودروهایی با بالاترین و به روزترین تکنولوژی ها یک شرکت تکنولوژی در زمینه خودروهای هوشمند به نام leonis در سیتیکن ولی امریکای شمالی به ثبت رسانده است که گواهینامه های لازم جهت تست خودرو در کالیفرنیا را هم دریافت خواهد نمود.

فعالیت های چری در زمینه تکنولوژی های نوین و هوش مصنوعی توجه بسیاری از دست اندرکاران تکنولوژی در سیلیکون ولی را معطوف به خود داشته است.
شرکت چری در نمایشگاه ۲۰۱۸ CES به خوبی جایگاه خود را به عنوان برندی با آینده درخشان در صنعت خودروسازی نشان داد.چری اریزو۵ محصول مدرن چری با طراحی جذاب میباشد ، که علاوه بر نسخه خودران ان ، مدل برقی ان نیز در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درامد و در طول بیش از یک سال از عرضه ان به بازار کشور ، عملکرد و فروش موفقی داشته است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.