حباب قیمتی هایما S7 توربو ادامه دارد

هایما S7 در سال 96 محبوب شد
در اسفند ماه سال گذشته شاهد بودیم که بهای بازار آزاد هایما S7 توربو ناگهان به فراتر از ۱۰۰ میلیون تومان رفت و در روزهای پایانی سال با مدل ۱۳۹۷ قیمت آن به ۱۱۷ میلیون تومان هم رسید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

با اینکه روز گذشته قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار به نسبت شب عید کاهش قابل توجهی را تجربه کرده اند، اما هایما S7 توربو آنچنان افت چشمگیری نداشته و همچنان برای تحویل فوری یک ساعته قیمتی بیش از ۱۱۰ میلیون تومان برای آن اعلام می شود. در ساعت های پایانی ۱۴ فروردین، قیمت رسمی هایما S7 توربو آماده محضر با مدل ۱۳۹۷، در بازه ۱۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۱۴ میلیون تومان اعلام می شد. همچنین نسخه های کارتکس با موعد شماره گذاری و سند ۱۰ تا ۲۰ روزه نیز قیمتی حدود ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۱۱ میلیون تومان را به خود اختصاص داده بودند. اما نکته جالب بود که تعداد محدودی از نمایشگاه داران تهرانی و دلال ها، هنوز هایما S7 توربو پلاک شده مدل ۹۶ را نسخه صفر کیلومتر داشتند و در برخی موارد قیمتی حدود ۹۸ تا ۹۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را برای خودروها اعلام می کردند.
فعالان بازار خودرو معتقد هستند که عدم عرضه هایما S7 توربو مانند گذشته و از طرفی کمیاب شدن مدل ۹۷ آن باعث شده تا قیمت این خودرو گاهی تا ۱۱۸ میلیون تومان هم اعلام شود. برخی شنیده ها حاکی از آن است که با آغاز پیش فروش هایما S7 توربو طی روزهای آتی، قیمت نسخه های ۹۷ مجددا به کمتر از ۱۱۰ میلیون تومان باز می گردند. البته که این اتفاق بازه زمانی ۶۰ روزه را نیازمند است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.