جیپ گرندچروکی هنسی با 850 اسب بخار قدرت + ویدیو

جیپ گرندچروکی هنسی با 850 اسب بخار قدرت + ویدیو
جیپ گرند چروکی Trackhawk یکی از قوی ترین شاسی بلند های بازار این روزهای خودرو به شمار می آید و حالا هنسی نسخه ای قویتر را از این مدل ارائه داده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

جیپ گرندچروکی به لطف موتور V8 و ۶.۲ لیتری سوپرشارژ هلکت بصورت استاندارد با ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتون متر گشتاور یک غول تمام عیار محسوب می شود.بیشتر مالکان این خودرو بر این باور هستند که این میزان قدرت برای یک شاسی بلند بیش از اندازه است اما هنسی با این نظر موافق نیست و برای همین پکیجی را برای گرندچروکی طراحی کرده است که میزان قدرت را به ۸۵۰ اسب بخار و میزان گشتاور را به ۱۱۴۵ نیوتون متر می رساند.
جیپ گرندچروکی هنسی با 850 اسب بخار قدرت + ویدیو


اما هنسی برای رسیدن به این قدرت سیستم مکش هوای جدید را روی این مدل قرار داده است تا بوست توربو را تا ۱۴ psi افزایش می دهد.مثل همیشه هنسی برای نشان دادن قدرت مدل جدید تیون شده خود آن را روی دستگاه داینو قرار داده و خودرو برای این تست در حالت دیفرانسیل عقب قرار گرفته است.

با فاکتور گرفتن از ۲۰ درصد نیروی موتور بطور خالص ۷۲۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۸ نیوتون متر گشتاور در چرخ ها داریم این یعنی قدرت در موتور معادل ۸۶۶ اسب بخار و گشتاور موتور ۱۰۶۵ نیوتون متر خواهد بود که البته در حالت چهار چرخ محرک این اعداد می توانند کمی تغییر کنند.جیپ گرندچروکی هنسی در مجموع بصورت خالص در چرخ ها ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۹ نیوتون متر گشتاور بیشتری را نسبت به نمونه استاندارد تولید می کند.

اگر فکر می کنید این میزان قدرت برای شما کلفی نیست منتظر باشید.چراکه هنسی به زودی نسخه هزار اسب بخاری این خودرو را ارائه می دهد.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.