جک S7 با طراحی لوکس تر آماده عرضه در چین

جک S7 با طراحی لوکس تر آماده عرضه در چین
شرکت چینی JAC از پرچمدار جدید اس یو وی های خود با نام S7 رونمایی کرد.
جلوپنجره جدید با قسمت های کرومی برجسته و بخش های مشکی براق و البته لوگوی جدید این شرکت از جمله مشخصات ظاهری این خودرو است.
البته این محصول جدید با وجود یدک کشیدن نام S7 از نظر ابعاد بزرگتر از محصولات قبلی این خودروساز چینی نیست.
S7 با دو پیشرانه عرضه می‍شود که عبارتند از ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۷۴ اسب بخار و ۲۵۱ نیوتن متر و ۲ لیتری توربو با ۱۹۰ اسب قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور. بر هر دو پیشرانه نیز یکی از دو گیربکس ۶ دنده دستی یا ۶ دنده اتوماتیک DCT قابل سفارش است. JAC پیشتر از این پیشرانه ها در سدان A60 استفاده کرده بود.
به گزارش اخبار خودرو این اس یو وی با طول ۴۸۰۰ و فاصله دو محور ۲۸۰۰ میلیمتر در دو نوع ۵ و ۷ نفره عرضه می‍شود. طراحی داخلی S7 به نسبت سایر محصولات JAC بسیار جذاب تر بوده و از ترکیب چرم قرمز و مشکی در داخل استفاده شده است.
جک S7 با طراحی لوکس تر آماده عرضه در چین
در جلوی داشبورد ۴ دریچه تهویه مطبوع دیده شده و در میان آنها مانند اتومبیل های لوکس یک ساعت عقربه ای به چشم می‍خورد. در بالای داشبورد یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی مشاهده شده و نشانگرهای پشت فرمان نیز بطور کامل شامل یک مانیتور TFT می‍شوند.در عقب چراغ ها به بزرگی سابق ولی با طراحی جذاب تری به چشم می‍خورد. نکته جالب وجود دو خروجی اگزوز اسپرت در طرفین پایین سپر می‍باشد اما در واقع اینها تزیینی بوده و اگزوز اصلی در زیر سپر قرار دارد تا این خودرو نیز از خلاقیت های چینی بی نصیب نماند !
جک S7 با طراحی لوکس تر آماده عرضه در چین

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.