جشنواره خودروها و موتورسیکلت هاى لوکس و کلاسیک در برج میلاد + ویدیو

جشنواره خودروها و موتورسیکلت هاى لوکس و کلاسیک در برج میلاد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در این نمایشگاه مجموعه اى کم نظیر از خودروها و موتورسیکلت هاى لوکس و کلاسیک گرد آوری شده است.
جشنواره نمایش موتورها و خودروهای کلاسیک از تاریخ ۲۷ اسفند ماه در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران راه اندازی شد. این نمایشگاه تا تاریخ ۱۲ فروردین دایر است و بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ بامداد از این نمایشگاه بازدید نمایند.
نخستین بار این نمایشگاه در ماه رمضان سال ١٣٩۶ در برج میلاد برگزار شد که با توجه به استقبال بسیار مخاطبان به شکلى جامع تر و کامل تر در تعطیلات نوروز ١٣٩٧ میزبان علاقه مندان خواهد بود
خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند به طرز تعجب آوری سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش نگهداری شده‌اند و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می کنند .
در نمایشگاه‌ خودروهای کلاسیک، عموما نباید به دنبال خودروهایی با فناوری‌های پیچیده و آپشن‌های پر زرق‌ و برق باشید، چراکه این اتومبیل‌ها دنیای دیگری دارند. هر برند و هر مدلی یک شخصیت کاملا متفاوت نسبت به دیگری دارد. اکثر افرادی که در این نمایشگاه حاضر می شوند ، علاقه زیادی به دنیای خودروهای کلاسیک دارند .
گروه مستند اسب بخار امروز با حضور در این نمایشگاه گزارشی تهیه کرده است و مشخصات چند نمونه از خاص ترین خودرو ها و موتور سیکلت های حاضر در این نمایشگاه به صورت مختصر در این ویدیو توضیح داده شده است .

گالری تصاویر

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.