جذابیت بیشتر برای ایکس تریل

جذابیت بیشتر برای ایکس تریل
کمپانی نیسان ژاپن چند وقتی است که نسخه ۲۰۱۸ ایکس تریل را به بازار جهانی معرفی کرده است. البته که عرضه این خودرو به صورت فراگیر آغاز نشده و در حال حاضر برخی از بازارهای دنیا می توانند در این مدل استفاده کنند. تقریبا می توان گفت از دو ماه آینده تولید این خودرو و عرضه تیراژ بالای آن آغاز می شود و دیگر ایکس تریل جذابیت ثابت شده خود را به رخ مشتریان و رقبا می کشد.
در نیسان ایکس تریل جدید که با مدل ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه شده است، با یک فیس لیفت اصولی و قوی از طراحان این برند بر ظاهر ایکس تریل طرف هستیم که تا حد زیادی باعث شده تا سبک طراحی این کراس اوور متوسط به طور کل تغییر کند. با اینکه بدنه خودرو همان ایکس تریل سابق است، ولی شکل جدید سپرهای جلو و عقب و نوع طراحی داخلی کاسه چراغ ها باعث شده تا حس و حال ایکس تریل از یک خودرو رسمی به اسپرت تغییر کند. در بخش جلو خودرو، لوگو نیسان تغییر ماهیت داده است و اینبار در شمایل یک سیستم راداری ظاهری شده است. کمپانی نیسان در مدل های ۲۰۱۸ ایکس تریل، سامانه جلوگیری از تصادف و کروزکنترل هوشمند را به صورت سفارشی و آپشن بر روی خودرو نصب می کند. فرمان برهای این سامانه دقیقا پشت لوگو نیسان در جلو خودرو قرار دارند. همچنین نوع قرارگیری سنسورهای رادار خطی و نقطه کور هم تا حدی تغییر کرده و گویا این تغییرات برای کمتر کردن خطاهای گزارش شده بوده است.
جذابیت بیشتر برای ایکس تریل
در بخش داخلی اکیس تریل ۲۰۱۸، داشبورد و صندلی های تغییری نکرده اند و تنها غربیلک فرمان به شکل D درآمده و حس اسپرت را به راننده القا می کند. صفحه کیلومتر هم با تغییرات جزئی و گرافیکی به روزتر شده و وقتی به آن نگاه می کنید، کاملا با سبک طراحی مدل های ۲۰۱۸ همگام است. نکته جالب در خصوص کابین ایکس تریل فیس لیفت این است که شما می توانید در حداقل تم رنگی کابین ایکس تریل خود را تزیین کنید. وقتی هم که صندلی های چرمی را برای خودرو خود انتخاب می کنید، می توانید سه طرح دوخت مختلف برای نصب آن در خودرو سفارش دهید.
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ همچنان به موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۷۱ اسب بخار مجهز است و گیربکس CVT ایکس ترونیک ۷سرعته دارد. یکی از قابلیت های خوب این کراس اوور ژاپنی، قابلیت انتخاب حالت انتقال نیرو بر سر چرخ ها است. سال گذشته، شرکت جهان نوین آریا پای نسل جدید ایکس تریل را به بازار ایران باز کرد و به تازگی فروش مدل ۲۰۱۷ این خودرو را در بازار کشور آغاز کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.