تیوولی؛ سفیر گردشگری ایران

تیوولی سواران
این روزها کلوب های خودرویی به عنوان یکی از جذابترین بخش های ماشین بازی شناخته می شوند. کمپانی های مطرح برای مشتریان خود کلوب تشکیل می دهند و با برگزاری برخی همایش ها با آن ها، نوعی تبلیغات جدید را رقم زده اند. تبلیغاتی که مشهود و زنده است و مالکان خودرو از برتری های ماشینشان صحبت می کنند.
برخی مواقع هم این کلوب ها به صورت مستقل فعالیت می کنند و بیشتر با جنبه تفریحی، لحظه های خوشی برای افراد ایجاد می کنند. چند سالی است که با شناخت بیشتر مردم و فراگیر شدن فضای مجازی، شاهد آن هستیم که مالکان خودرو هم دیگر را در شبکه های مجازی پیدا می کنند و با تشکیل کلوب های مجازی سعی در ارتباط بهتر با هم دارند. شکل گیری این تشکل های خودجوش با محوریت خودرو، این روزها باعث شده تا معرفی بهتری از هر خودرو صورت گیرد و از طرفی مشکلات هر خودرو با نگاهی دقیقتر و بازتر مطرح شود. البته گاهی هستند افرادی که فضای این کلوب ها را از حالت متعارف خارج می کنند و با شعارهای بیهوده، سعی در تبلیغ بی اثر برخی خودروها دارند و به معرفی واقع بینانه خودرو خود اکتفا نمی کنند. تعصب و جدال در برخی از کلوب های خودرویی باعث می شود که مشتریان جدید کمتر به خودرو مورد نظر اعتماد کنند و گاهی به خاطر جو روانی که در مورد یک سری کلوب ها راه افتاده است، از خرید آن خودرو منصرف شوند. در میان تمام کلوب های خودرویی در ایران، هستند افرادی که نگاه واقع بینانه به خودروی خود دارند و می خواهند به صورت واقعی و حقیقی خودروی مورد نظر را معرفی کنند. برخی مواقع در میان ای کلوب ها ایده ها و طرح هایی استخراج می شود که جذابیت بالایی برای هر فرد دارد و ناخداگاه مشتریان جدید را به سمت شرکت فروشنده می کشاند.
تیوولی سواران
کلوب تیوولی سواران به عنوان یکی از جدیدترین تشکل های خودرویی به حساب می آیند که این روزها با شعار «تیوولی؛سفیر گردشگری ایران» گردهمایی هایی در کشور برگزار می کنند. داستان از آنجا شروع می شود که برخی مالکان این خودرو کره ای، تصاویری از خود و تیوولی در فضای مجازی در نقاط مختلف کشور منتشر می کنند و به خاطر جذابیت ظاهری این کراس اوور شهری، اشتراک گذاری این عکس ها میان ماشین باز ها زیاد می شود. در همین چرخش عکس ها در فضای مجازی، شاهد هستیم برخی نقاط دیدنی کشور به افرادی معرفی شده است که تا به حال آن ها را ندیده اند و انگیزه ای برای سفر به آن نقطه کشور برایشان ایجاد شده است.
تیوولی سواران
روز گذشته، جمعی از تیوولی سواران با حضور در محوطه پارکینگ دریاچه شهدای خلیج فارس، چهارمین گردهمایی خود را به صورت مستقل برگزار کردند. این گردهمایی که با حضور تعداد قابل توجهی از تیوولی برگزار شده بود، باعث شد تا برخی افراد رهگذر نظرشان به سمت این خودروها جلب شود و برای بازدید آن ها به محوطه پارکینگ بیایند. محمد مصطفی دادرس به عنوان مسوئل هماهنگی این گردهمایی، از فواید این تشکل ها به خبرنگار روزنامه دنیای خودرو این طور گفت: «جو دوستی که میان همراهان ما در کلوب برقرار است، باعث شده تا بسیاری از مسائل مربوط به خودرو در میان اعضا حل شود. در بسیاری از مواقع که امکان امدادرسانی به خودرو وجود ندارد، اعضا کلوب به هم کمک می کنند. به عنوان مثال چند وقت پیش در ایام تعطیلی لاستیک یکی از دوستان تیوولی سوار را دزدند و وقتی این متوجه این اتفاق شدیم، سریعا اعضا کلوب برای رفع مشکل به کمک او شتافتند».
تیوولی سواران از خودروی خود در این مدت راضی بوده اند و خرید آن را منطقی می دانند. آن ها از کیفیت مواد به کار رفته در این خودرو کره ای رضایت دارند و افزایش شبکه خدمات پس از فروش، را به نفع اعتبار شرکت و این خودرو می دانند. قوای ۱۲۸ اسب بخار تیوولی تا به امروز توانسته نظر چند هزار مشتری را به سمت خود بکشاند و بعد از خرید رضایت آن ها را به دنبال داشته باشد. امکانات خوب، کیفیت مطلوب، قابلیت های بالا و قیمت به نسبت مناسب از ویژگی های رقابتی است که تیوولی سواران به آن اشاره می کنند. برخی افراد به این نکته اشاره می کنند که تحویل زودتر این خودرو به مشتریان از جانب رامک خودرو، باعث می شود تا قیمت آن در بازار آزاد کنترل شود و تا این حد بالا نرود. برخی هم اشاره می کردند که رامک خودرو می تواند با معرفی درست تیوولی دو دیفرانسیل خودرویی فروش این نسخه از ماجراجوی کره ای را بالاتر ببرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.