تکمیل ظرفیت فروش بی وای دی S7 + بخشنامه

S7 بى واى دى ٢ روزه محبوب شد
شرکت خودروسازی کارمانیا روز گذشته اعلام کرد که بعد از تکمیل ظرفیت فروش بی وای دی S6، حال تمام ظرفیت موجود برای بی وای دی S7 هم به پایان رسیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت خصوصی هفته گذشته طی مدت ۲۴ ساعت توانست تا تمام سهیه فروش بی وای دی S6 را در نمایندگی های خود عرضه کند و این اتفاق در حالی رخ داد که برخی انتقادهای زیادی به افزایش قیمت این خودرو در شرایط فروش جدید داشتند. در کنار پیش فروش با قیمت قطعی S6، خودروسازی کارمانیا جدیدترین کراس اوور خود را هم در قالب مشارکت در تولید به معرض فروش گذاشته بود که گویا بعد از ظهر دیروز، تمام ظرفیت عرضه آن برای آذر ماه سال جاری نیز تکمیل می شود.
تکمیل ظرفیت فروش بی وای دی S7 + بخشنامه
بی وای دی S7 به عنوان لوکسترین خودرو بنزینی این خودروسازی شناخته می شود که به گفته مدیران این شرکت، از مرداد سال جاری با قیمتی حدود ۱۶۰ میلیون تومان به بازار عرضه می شود. کارمانیا لقب « جناب S7 » را برای این خودرو انتخاب کرده و گویا قرار است در آینده نزدیک محصولی دیگر را با نام عالیجناب به بازار کشور عرضه نماید. S7 به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک در آن نصب شده است. همچنین امکاناتی نظیر صندلی های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانارومیک، تریم داخلی تمام چرم، ستون فرمان برقی چهار حالته، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از روی سوییچ، صفحه آمپر تمام دیجیتال LED، سنسور نور و باران، قطب نما دیجیتال، کروزکنترل، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در شیب، سیستم تهویه دو گانه اتوماتیک، سامانه تصفیه هوای کابین، آینه های تاشو برقی و…در بی وای دی S7 دیده می شود.
به گفته واحد روابط عمومی شرکت کارمانیا، قرار است که در هفته های جاری شرایط جدید فروش خودروهای این شرکت اعلام شود. احتمال دارد که در بخشنامه جدید فروش خودروسازی کارمانیا، خودروهای بی وای دی S7، S6 و F3 دنده ای نیز حضور داشته باشند.
برای تماشا ویدیو معرفی ویدیویی بی وای دی S7 در اسب بخار می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.