محصولات جدید جایگزین خودروهای قدیمی در کرمان موتور می شوند.

تولید سه خودرو در کرمان موتور متوقف شد
مدیر بازاریابی شرکت کرمان موتور در خصوص خبرهای ضد و نقیض توقف تولید برخی از محصولات این شرکت، در جمع خبرنگاران گفت:

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

«سیاست کرمان موتور در این سال ها نشان داده است که هیچ وقت یک خودرو را مانند برخی از خودروسازان چندین سال در خط تولید خود نگه نمی دارد و با گذشت سه الی پنج سال آن خودرو را از خط خارج می کند و نسخه ای جدید و به روزتر را تولید می کند».
حسن اکبری در این خصوص اضافه کرد: «در حال حاضر چند هفته ای است که دیگر برنامه تولید سه خودرو در کرمان موتور به طور قطعی تمام شده و دیگر نمی خواهیم تا این خودروها را مونتاژ و عرضه کنیم. جک J5 دنده ای، لیفان ۶۲۰ و لیفان X50 دنده ای خودروهایی هستند که از خط تولید کرمان موتور خارج می شوند و قرار است که محصولات جدید جایگزین آن ها شوند».
تولید سه خودرو در کرمان موتور متوقف شد
پیش از این برخی رسانه ها به خاطر عدم توجیه در خصوص زمان بندی خطوط تولید خودروسازان خصوصی، در صورت عدم تولید موقف خودرویی اعلام می کردند که آن محصول به طور کل از خط تولید خارج شده است. این در حالی است که در شرکت های خودروسازی خصوصی به خاطر محدودیت خطهای تولید و مونتاژ، در زمان بندی به خصوصی، یک یا دو محصول مونتاژ می شوند و با رسیدن به عدد حد نصاب، مهندسان خط تولید محصولی دیگری را آغاز به مونتاژ می کنند. این خبرها گاهی اشاره به آن داشتند که خودروهایی چون لیفان ۸۲۰ به طور کل از خط تولید کرمان موتور خارج شده اند. ولی با توجه به گفته های حسن اکبری، مدیر بازاریابی کرمان موتور، این اتفاق نیافته و تنها سه محصول جک J5 دنده ای، لیفان ۶۲۰ و لیفان X50 دنده ای از خط تولید این خودروساز در آینده نزدیک خارج می شوند.
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.