تولید جیلی افزایش پیدا کرد

خودروسازان بم فروش جیلی GC6 را از شنبه آغاز می‌کند
وقتی به آمار تولید سه ماهه اول سال ۹۶ نگاه می کنیم، شرکت خودروسازان بم به نسبت شرکتی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده است، تعداد قابل توجهی از جیلی GC6 را تولید کرده است. این شرکت که به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران شناخته می شود، ماه گذشته فروش GC6 را با قیمت ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز کرده و می خواهد از مرداد امسال این خودرو را به جاده های کشور وارد کند. طبق آمار منتشر شد، بیش از ۲۲۰ دستگاه از این خودرو در خط تولید گروه کرمان خودور مونتاژ شده است.
پیش از این اعلام شده بود که خودروسازان بم برنامه دارد تا در سال ۹۶ حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو به بازار کشور عرضه کند. در صورتی که خودروسازان بم بخواهد به این آمار فروش برسد، باید قدرت تولید خود را افزایش دهد و خط تولیدش را با فعالیت بیشتری جلو ببرد.
در اواخر سال ۹۵، تولید آزمایشی این سدان چینی در ایران آغاز شد و از ابتدای سال جاری تولید رسمی آن در دستور کار خودروسازان بم قرار گفت. اگر GC6 بتواند خود را در میان رقبا خوب معرفی کند، می تواند فروش قابل توجهی داشته باشد و از طرفی نظر بخش مهمی از بازار را به سمت خود بکشاند. برخی ویژگی های GC6 از جمله گیربکس اتوماتیک می تواند مزیت رقابتی آن نسبت به خودروهای دنده ای هم رده باشد. این خودرو با بهره‌گیری از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۵ اسب‌بخار، گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک، رقبایی همچون تندر۹۰ اتوماتیک را در کنار خود می بیند.
با این حال جیلی GC6 با در اختیار قرار دادن ترمز‌های دیسکی در چهار چرخ، دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، چراغ‌های روشنایی روز، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر ۷ اینچی با قابلیت کنترل از روی فرمان و اتصال به تلفن همراه، آینه‌های کناری برقی به همراه گرمکن و پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان، امکانات بیشتری را نسبت به رقیب اصلی خود در اختیار قرار می‌دهد.
جیلی GC6 در بازار چین به کینگ کنگ یا MK معروف است و در این چند ساله فروش بالایی از برای این نشان چینی داشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.