تولید اکسنت از هزار دستگاه گذشت

معرفی ویدیویی هیوندای اکسنت در نمایشگاه خودرو کرمان
شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران توانسته است تا با آغاز تولید رسمی اکسنت به صورت CKD در ارگ جدید بم، تا پایان بهمن ماه سال جاری هزار و ۱۱۵ دستگاه از این سدان را از خط تولید به بیرون بفرستد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طبق گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت، کرمان موتور در بهمن ماه سال جاری، ۷۶۳ دستگاه هیوندای اکسنت تولید کرده و این آمار نشان می دهد که مشتریان زیادی به سمت این خودرو آمده اند. روزهای اول هیوندای اکسنت کرمان موتور قیمتی کمتر از ۹۸ میلیون تومان را داشت. ولی امروز برای ثبت نام اکسنت با قیمت قطعی حدود ۱۱۲ میلیون تومان مواجه می شوید. به گفته مدیران هیوندای و کرمان موتور، اکسنت تولید ایران آخرین نسخه استاندارد این سدان اقتصادی کره ای برای بازار خاورمیانه و غرب آسیا است و سعی شده تا بیشترین امکان در این خودرو برای مشتریان ایرانی قرار بگیرد. ۶ کیسه هوا، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، سانروف، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، دی لایت، مانیتور، GPS، دوربین و سنسور عقب و… از جمله امکاناتی است که کرمان موتور بر روی اکسنت مونتاژی گذاشته است. شنیده ها حاکی از آن است که این خودرو با داخلی سازی حدود ۲۴ درصد در کرمان موتور مونتاژ می شود.
در کنار این آمار، در یازده ماهه سال ۱۳۹۶، کرمان موتور با تولید و مونتاژ خودروهای i10، i20 و اکسنت توانسته است تا شش هزار و ۵۶۰ دستگاه هیوندای را به صورت ساخت داخل به بازار کشور عرضه کند. پیش بینی می شود که این شرکت آمار تولید هیوندای در سال ۱۳۹۶ را تا پایان اسفند ماه به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه برساند.

برای تماشای ویدیو معرفی هیوندای اکسنت مونتاژ کرمان موتور توسط اسب بخار بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین می توانید با کلیک بر روی این لینک، ویدیو تست و بررسی هیوندای i10 و i20 را در فصل سوم اسب بخار مشاهده نمایید.

مقاله تست و بررسی هیوندای اکسنت تولید کرمان موتور را هم می توانید با کلیک روی این بخش مطالعه نمایید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.