توقیف خودروهای مسافرکش با پلاک شهرستان در تهران

توقیف خودروهای مسافرکش با پلاک شهرستان در تهران
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس با راننده های متخلفی که با پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی می کنند برخورد و خودروی آنها را توقیف می کند.
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران و نحوه برخورد پلیس با آنها اظهار داشت: عده ای از راننده ها با خودروی پلاک شهرستان در شهر تهران تردد می کنند که این افراد اغلب برای خرید، درمان و یا کارهای اداری وارد تهران شده اند. این راننده ها می تواند با خرید طرح ترافیک روزانه وارد منطقه زوج و فرد شود.
وی افزود: اما عده ای از راننده ها با خودرو پلاک شهرستان در میادین و سر چهارراه ها اقدام به مسافرکشی کرده و سبب انسداد خیابان ها می شوند. پلیس با این مسافرکش های غیرمجاز برخورد جدی و اقدام به توقیف خودرو آنها می کند.
سردار مهماندار در رابطه با تمهیدات پلیس برای شروع سال تحصیلی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی لازم برای شروع مدارس را دارد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نیاز است علائم راهنمایی و رانندگی و فضای اطراف مدارس نوسازی شود که در این خصوص با شهرداری تهران هماهنگی های لازم را انجام داده ایم.
وی افزود: آموزش راننده های تاکسی به ویژه راننده های سرویس های مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.
سردار مهماندار تاکید کرد: هماهنگی مناسبی بین پلیس، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و تاکسیرانی ایجاد و اقدامات مناسبی برای استقبال از دانش آموزان انجام شده و پلیس از ابتدای مهر ماه در تمام معابر شهر تهران حضور دارد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.