توضیح پلیس درباره ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی

توضیح پلیس درباره ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی
رئیس پلیس راهور ناجا درباره ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی توضیحاتی را ارائه داد و تاکید کرد: شماره‌گذاری تمام خودروهای وارداتی اعم از برند‌های آمریکایی یا خودروهای غیرآمریکایی ساخت آ‌مریکا براساس آیین‌نامه‌ها و مقررات شفاف انجام می‌شود.
به گزارش تسنیم سردار تقی مهری درخصوص برخی اظهارات واردکنندگان مبنی‌بر ممانعت پلیس از شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی براساس تفسیر به رای اشتباه از سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: تصمیم ممانعت از ورود خودروهای آمریکایی و عدم ثبت‌سفارش این خودروها موضوعی است که در اختیار دولت و وزارت صنعت قرار دارد و پلیس نقشی در واردات خودروها نداشته و شماره‌گذاری خودروهای وارد شده را هم بر مبنای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شفاف انجام می‌دهد.
رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در حال حاضر براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، واردات خودروها دارای ضوابط و آیین‌نامه‌های مشخص است و پلیس در موضوع شماره‌گذاری خودروها هیچ تفسیری نداشته و براساس آیین‌نامه‌های شفاف عمل می‌کند.
وی در واکنش به ادعای مطرح شده مبنی‌بر اینکه پلیس از شماره‌گذاری خودروهای ساخت داخل آمریکا در حالی سرباز زده که سایت ثبت‌سفارش باز بوده است، گفت: پلیس براساس قوانین و آیین‌نامه‌ها عمل می‌کند و شماره‌گذاری هر نوع خودرویی را که به‌صورت قانونی انجام شده و ثبت سفارش شده باشد را انجام خواهد داد.
مهری تاکید کرد: پلیس راهور ناجا حتما شماره‌گذاری خودروهایی که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش شده باشند را انجام خواهد داد. در حال حاضر شماره‌گذاری کمتر از دو هزار دستگاه خودروی ساخت آمریکا که به ایران وارد شده‌اند، متوقف است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.