تلیسمان ها به دست مشتریان رسید

تلیسمان ها به دست مشتریان رسید
روز گذشته شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، تلیسمان را به مشتریان خود طی مراسمی تحویل داد. این برنامه که از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در نمایندگی خیابان دماوند این شرکت برگزار شده بود، جمع کثیری از مشتریان را به آنجا کشاند تا خودروهای خود را در مراسم کلیدسپاری تحویل بگیرند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

رنو تلیسمان در چهارم مهر ۱۳۹۵ توسط نگین خودرو رونمایی شد و چند روز بعد از آن، ثبت نام این خودرو آغاز شد. با اینکه موعد تحویل تلیسمان ۳۰ روز کاری اعلام شده بود، شرکت نگین خودرو تحویل این خودروها زودتر از موعد انجام داد. این شرکت در سال ۹۵ به مشتریان خود ثابت کرده است که خودروهای ثبت نامی را کمتر از زمان تعیین شده به دست مشتری می رساند و سبکی جدید در فروش خودرو را آغاز کرده است.

تلیسمان ها به دست مشتریان رسید

جمشید حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، در گفتگو با خبرنگاران گفت: «همان طور که قول داده بودیم خودروها را زودتر از موعد مقرر به دست مشتریان رساندیم و تا دو روز دیگر حدود ۱۷۰ دستگاه اول تلیسمان به دست مالکین می رسد. کارهای بازرسی و شماره گذاری این خودروها انجام شده و از فردا مشتریان می توانند برای نصب پلاک خودروی خود اقدام کنند». حسینی در ادامه صحبت ها به این مسئله اشاره کرد که تا پایان سال ۹۵ حداقل دو خودرو جدید از سبد محصولات رنو به بازار ایران معرفی می شود. او در تکمیل این خبر گفت: «برنامه داریم تا خودروهایی را به بازار بیاوریم تا مشتریان خود را غافل گیر کنیم».
مدیرعامل شرکت نگین خودرو در خصوص پیش بینی فروش ۱۰۰۰ دستگاهی از تلیسمان در سال ۹۵ گفت: « استقبال از این محصول آن قدر خوب بوده است که فقط طی این دو روز ما برنامه تحویل ۱۷۰ دستگاه ابتدایی را به مشتریان خود داریم. طرح فروش ۱۲۰ روزکاری هم چند روز پیش تکمیل ظرفیت شد و این روزها در حال ثبت نام این خودرو با موعد تحویل ۱۵۰ روزکاری و به صورت مشارکتی هستیم. اعتماد مشتریان به رنو و نگین خودرو و از طرفی خود تلیسمان باعث شد تا امروز بازار ایران به مراتب بهتر از گذشته به سمت این سبک خودروها بیاید».
جمشید حسینی

محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، در گفتگو با خبرنگاران گفت: « نگین خودرو با سیاست هایی که در پیش دارد، قصد بر این داشته تا رضایت مشتریان خود را به حدا اعلا برساند. تحویل خودروهای تلیسمان، آن هم پیش از موعد مقرر، نشان از برنامه ریزی این شرکت در بحث فروش و تامین خودرو دارد. از همین جا به مشتریان نگین خودرو و دوستاران محصولات رنو اعلام می کند که تا چندی دیگر، شرایط فروش جدید و متنوعی برای محصولات وارداتی رنو از جانب نگین خودرو اعلام می شود که به مراتب داشتن یک خودرو کیفی اروپایی را برای افراد بیشتری آسان می کند». او در ادامه صحبت ها به خدمت «نگین سرویس» اشاره کرد و گفت: از همین امروز واحد خدمات پس از فروش و نگین سرویس آمادگی این را دارند تا به خودروهای تلیسمان و مالکان آن خدمات شایسته و در خور برند اروپایی را ارائه دهند. همچنین تمام مشتریان نگین خودرو می توانند از خدمت نگین سرویس در هر جای مدنظر، سرویس و خدمات مناسب را دریافت کنند».
محمد مرتضایی

تلیسمان خودرویی است سدان و فرانسوی که به عنوان لوکس ترین محصول رنو به بازار جهانی معرفی شده است. این روزها تیپ E3 این خودرو در بازار ایران طرفداران زیادی را دارد. موتور ۱.۶لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار و گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه این خودرو قابلیت شتابگیری ۷.۷ثانیه را برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، فراهم کرده است. امکاناتی نظیر کروزکنترل و لیمیتر، سیستمی کمکی پارک هوشمند، رادار خطی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو، انتخاب حالت رانندگی و تنظیمات شخصی عملکرد خودرو، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، هدآپ، استارت دکمه ای، موس وسط، سیستم صوتی BOSE، تودروزی چرم سفارشی، سقف پانارومیک، چراغ های فول LED، تشخیص جهت فرمان برای نوردهی، سنسور نور و باران، صفحه نمایشگر RLINK نسل دو، تغییر نورپردازی داخلی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب و… در رنو تلیسمان وجود دارد.
تلیسمان ها به دست مشتریان رسید
روزنامه دنیای خودرو
عکس ها: عرفان حمیدی

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.