تغییر بازی به کمک باطری های نسل آینده توسط تویوتا

فروش پریوس 2016 آغاز شد
تویوتا در نظر دارد برای سال ۲۰۲۰ از باطری های جدیدی در خودروهای هیبرید استفاده کند. باطری هایی که به نام Solid-State شناخته می شوند و نسل جدیدی از باطری ها می باشند که توانایی ذخیره سازی مقدار بیشتری انرژی نسبت به باطری های لیتیوم یون امروزی دارند. بالا بودن ظرفیت انرژی در کنار ایمنی بالای آنها از ویژگی های نسل جدید این باطری ها می باشد.
به گزارش پایگاه خبری عصرخودرو به نقل از ایرتویا ، همچنین در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو توکیو، رئیس تویوتا اعلام کرد: این شرکت به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید در باطری های نسل آینده است و در تلاش برای تکمیل کردن این تکنولوژی می باشد ضمن آنکه یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این باطری ها کاهش قیمت تمام شده خودروهای هیبرید می باشد. یکی از بزرگترین چالش باطری های کنونی طول عمر آنها می باشد که در نسل جدید این باطری ها سعی بر افزایش طول عمر آنها شده است. دیدر لروی قائم مقام اجرایی تویوتا موتورز در این خصوص گفت: اعتقاد دارم که این تکنولوژی می تواند تمام محاسبات بازی را در بین تولید کنندگان خودرو تغییر دهد.
تویوتا در تلاش است تا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ این تکنولوژی جدید را وارد بازار کند تا باز هم پیشتازی خود را در نوآوری های روز دنیا به اثبات رساند. از جمله خودروهای هیبرید پرفروش تویوتا می توان به پریوس هیبرید اشاره کرد که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از آن تولید شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.