تغییر ارقام پلاک خودرو یک سال حبس دارد

تغییر ارقام پلاک خودرو یک سال حبس دارد
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند از امروز در تهران اجرا می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همزمان با آغاز اجرای طرح زوج و فرد در تهران، متاسفانه تعداد معدودی از رانندگان به قصد دور زدن قانون و ورود به محدوده طرح ترافیک نسبت به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروی خود اقدام می‌کنند که در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می کند.
وی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند از امروز در تهران اجرا می شود.
سردار مهماندار گفت: همزمان با آغاز طرح تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو که از امروز آغاز شد، مأموران راهنمایی و رانندگی برای ۶۴ راننده متخلف که ارقام پلاک خودروی خود را تغییر داده‌اند، پرونده تخلفاتی تشکیل دادند و آن ها را به دادسرا معرفی کردند و در پی اجرای این طرح به ۶۴۸ راننده تذکر داده شد.
وی تصریح کرد: سوابق رانندگانی که پلاک خودرو خود را مخدوش می‌کنند و یا تغییر می‌دهند در سامانه پلیس باقی می‌ماند و قطعا برخورد با افرادی که چندین بار تخلف کرده باشند متفاوت است و حداکثر یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودروها در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با دستکاری پلاک قصد ورود به محدوده زوج و فرد دارند، ۶۰ هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.