تصاویر رسمی ب ام و X4 2018 منتشر شد

تصاویر رسمی ب ام و X4 2018 منتشر شد
تصاویر جاسوسی از مدل جدید X4 در فضای مجازی انتشار یافته که علاقه مندان پیش از رونمایی رسمی با این مدل آشنا شوند.این تصاویر در آمریکا منتشر شده است.
انتشار این تصاویر تا حدی عجیب بنظر می رسد، چرا که کوچکترین پوشش و یا حالت مخفی نمایی روی بدنه این خودرو نیست و این شیوه حمل برای خودرویی که هنوز رونمایی نشده است غیر متعارف به حساب می آید.
اما با دقت در طراحی این ماشین می توان فهمید قسمت جلویی خودرو با الهام گرفتن از نسل جدید X3،شباهت زیادی به آن دارد.برای مثال حالت هدلایت ها و کاپوت و بطور کلی طراحی جلو خودرو، شبیه به X3 جدید است.همچنین با نگاه به قسمت پایین سپر جلو جلوه های طراحی M Performance کاملا در X4 جدید مشهود است و ورودی هوای بزرگ زیر جلو پنجره با جنس کروم جلوه خاصی به این خودرو داده است.
اما از طراحی جلو که بگذریم تغییرات اساسی در قسمت کنار و پشت X4 صورت گرفته است. روی سقف X4 جدید روف لاین متفاوتی دیده می شود،چیزی که در نسخه قبلی وجود نداشت و حالت این نسخه به حالت کوپه نزدیک شده است،چراخ های عقب باریکتر و کشیده تر شده و می توان دید حالت چراغ ها بی شباهت به مرسدس بنز GLC کوپه نیست. بطوریکه پس از انتشار این تصاویر، علاقه مندان به مرسدس از این شباهت ناراضی شده اند و انتقادهایی را فضای مجازی می نویسند.
تصاویر رسمی ب ام و X4 2018 منتشر شد
گفتنی است انتظار می رود موتور این خودرو همانند X3 چهار سیلندر خطی و در نسخه M 6 سیلندر و همچنین نسخه plug-in هیبرید قابل عرضه باشد.انتظار می رود موتور نسخه M بی ام و X4 قدرتی بالاتر از ۳۰۰ اسب بخار داشته باشد.
گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.