تصاویر جاسوسی از آئودی S8 سال ۲۰۲۰ + ویدیو

عکس های جاسوسی از آئودی S8 سال ۲۰۲۰
نسل جدیدی از خودروی آئودی A8 پاییز امسال به نمایندگی‌ها و نمایشگاه های سراسر جهان قدم‌ خواهد گذاشت و طبق معمول همیشه مدل S8 نیز در کنار آن عرضه خواهد شد. البته S8 پیش از معرفی در پایان امسال یا ابتدای سال آینده، هنوز در حال تست و بررسی است‌. به احتمال زیاد سال آینده آن را در نمایشگاه ها با مدل ۲۰۲۰ مشاهده خواهیم کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نمونه های اولیه هنوز از نظر ظاهری شباهت بسیاری به A8 دارند اما می‌توان گفت که این مدل S از گذشتگان خود اسپرت تر است، زیرا سر اگزوزهای ۴ تایی و ترمزهای پیشرفته ای دارد. شاید شاهد جلو پنجره ای جدید و طراحی به روز شده در بخش جلو و عقب خودرو باشیم.
به احتمال زیاد پیشرانه شباهت بسیاری به مدل کنونی خواهد داشت. موتوری ۴.۰ لیتری مجهز به دو توربو شارژر و آرایش V8 که در بخش جلویی خودرو، نصب شده و توسط جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. قدرت خروجی باید بیش تر از ۵۲۰ اسب بخار مدل پیش باشد.


در ضمن مدل دیگری به نام S8 Plus نیز به بازار عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد نام S8 e-tron را خواهد داشت. شنیده ها حاکی از آن است که این مدل به پیشرانه خودروی پورشه Panamera Turbo S E-Hybrid مجهز خواهد بود و به این دلیل نشان e-tron را به همراه خواهد داشت. انتظار می‌رود که خروجی این موتور از ۶۰۵ اسب بخار مدل S8 Plus کنونی بیش تر باشد.
مدل A8 جدید که چهارمین نسل از پرچم دارهای سدان آئودی است، روی آخرین نسل از پلتفرم‌های MLB گروه ” فولکس واگن” طراحی شده است. از ویژگی های این پلتفرم که S8 از آن ها بهره مند خواهد شد می‌توان به کاهش وزن و سامانه های الکترونیکی کمک راننده اشاره کرد. متأسفانه براساس اعلام کمپانی آئودی، سیستم هدایت خودکار مدل A8 که دستان و چشمان شما را هنگام هدایت خودرو آزاد می گذارد، در ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد، زیرا قوانین خودروهای خودران در هر ایالت آمریکا متفاوت است.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.