تسلا به دنبال جذب دوباره مشتریان

تسلا به دنبال جذب دوباره مشتریان
پیش از این گزارش شده بود که چندین دستگاه تسلا مدل۳ در مناطق مختلف کالیفرنیا دیده شده است که یکی از آن‌ها نیز بسیار نزدیک به تاسیسات ۱۰ هکتاری تازه ‌خریداری‌شده توسط تسلا بود. اکنون تسلا به صورت رسمی شعبه دلیوری تازه خود واقع در سیلیکون بیچ و مارینا دل‌ری، کالیفرنیا را معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این مرکز جدید باز شده و آماده افتتاح رسمی است. تسلا در نوزدهم سپتامبر ۲۰۱۷ درخواست رسمی خود برای تاسیس یک مرکز جدید در این منطقه را تقدیم مسئولان کالیفرنیا کرده بود و برای آن، باید طی هفت سال آینده نزدیک به ۳۰ میلیون دلار پرداخت کند.
در حال حاضر در این مرکز چندین مدل۳، سدان مدلS و چند مدلX تسلا قرار دارند و طبق گزارشات مختلف، این مرکز جدید توانایی میزبانی از ۴۰۰ دستگاه خودرو را دارد. در داخل آن نشان و رنگ قرمز مخصوص تسلا دیده می‌شود و اگرچه هنوز فضای وسیع خالی درون آن به صورت کامل دیوار‌کشی نشده است، اما انتظار می‌رود که برای ارائه تجربه‌ای بهتر به خریداران، تسلا در چند روز آینده این فضای بزرگ را قسمت‌بندی کند.
تسلا به دنبال جذب دوباره مشتریان
این مرکز جدید می‌تواند برای تسلا بسیار سودآور باشد زیرا این شرکت خودروسازی می‌‌خواهد تولید مدل۳ را به شد افزایش دهد و از طرفی هم، داشتن یک مرکز جدید خارج از سن‌فرانسیسکو و نزدیک به نقاط کلیدی کالیفرنیا مانند سیلیکون بیچ، پلایا ویستا، مرکز Space X (دیگر شرکت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا) می‌تواند از لحاظ استراتژیک هم برای تسلا کارآمد باشد. مرکز دلیوری و خدماتی تسلا به نام سنتینلا نیز نزدیک به همین مرکز جدید است و انتظار می‌رود که با افتتاح رسمی شعبه جدید، دفتر سنتینلا بتواند با خیال راحت روی ارائه خدمات مختلف به مشتریان تمرکز کند و تحویل خودرو را کاملا به مرکز تازه بسپارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.