تست های فنی A کلاس جدید در دوبی

تست های فنی A کلاس جدید در دوبی
به تازگی تصاویری توسط یکی از مخاطبان اسب بخار ارسال شده است که گویا مرسدس بنز، تست های فنی و تطبیق پذیری A کلاس جدید را در دوبی انجام می دهد.
همان طور که در تصاویر مشخص است، استکیرهای مخصوص بر روی بدنه خودرو نصب شده است و معلوم است که بنز به تست و بررسی این خودرو مشغول شده است. تنها دوبی نیست که این خودرو برای تست به آنجا آمده و معمولا این برند اصیل برای انجام تست های محصولات جدید خود، حدود ۱۵۰ هزار کیلومتر تست را در شرایط آب و هوایی مختلف انجام می دهد. اما این از معدود دفعاتی است که خودروهای مرسدس بنز برای تست فنی به دوبی و کشورهای عربی می آیند. لذا احتمال آن داده می شود که این نشان تجاری می خواهد تا با تطبیق بیشتر خودرو جدید خود با شرایط آب و هوایی خاورمیانهف فروش بیشتری را در این منطقه تجربه کند. طبق آمار مدل های ارزان قیمت مرسدس بنز و ب ام و به خاطر سازگاری پایین با شرایط آب و هوایی گرمسیری، آن چنان در کشورهای جنوبی خلیج فارس مورد استقبال قرار نگرفته اند.
کلاس A جدید بدون شک سبک طراحی جدید مرسدس بنز را دنبال می کند و احتمال آن وجود دارد تا برای عرضه رسمی از جانب ستاره ایران و ایران خودرو در بازار کشور معرفی گردد.


عکس ها: علی کشاورز

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.