تست فنی خودروهای گک و ترامپچی در ایران آغاز شد

تست فنی خودروهای گک و ترامپچی در ایران آغاز شد
به تازگی تصویری از جانب مخاطبان اسب بخار به دست ما رسیده که گویا محصولات جدید گک و ترامپچی مراحل تست فنی را با پلاگ گذر موقت می گذرانند. در این تصویر گویا خودرو گک ترامپچی GS7 در حال گذراندن تست های جاده ای در ایران است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مخاطب اسب بخار تنها موفق شده است تا تصویری از پشت خودرو را تهیه کند. طبق اصول طراحی گک و ترامپچی، این سبک متعلق به خودروهای GS7 و GS8 است. گک ترامپچی GS8 از نظر ابعاد اندازه خودرویی شاسی بلند و بزرگ است و احتمال کم بوده که GS8 در تصویر مورد نظر حضور داشته باشد. برای همین به احتمال زیاد تیم گک و ترامپچی در ایران، GS7 را به عنوان یک کراس اوور لوکس مورد تست فنی و جاده ای قرار داده اند.
این خودرو با دو پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو ۱۸۵ اسب بخار با ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور و ۲ لیتری توربو ۱۹۶ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر به بازار خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی شده و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز توان این موتورها را به چهار چرخ گک ترامپچی GS7 می رساند.
اما گک ترامپچی GS8 تنها به موتور ۲ لیتری توربو ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن توان خودرو را به چهار چرخ خودرو می رساند. این دو خودرو در رده SUVها و یا کراس اوورهای بزرگ قرار می گیرند و تنها به خاطر سطح امکانات، ابعاد و نوع شاسی تفاوت قیمت دارند.
امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، تودوزی چرم، کروزکنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، رادار خطی و… در هر دو خودرو نصب هستند و تنها ترامپچی GS8 امکانات سطح بالاتری را هم در کابین خودرو برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است. خودروهای گک و ترامپچی از نظر سطح کیفیت، فناوری، امکانات و ایمنی در سطح بالایی قرار دارند و همیشه این خودروساز اعتبار بالایی را در بازار جهانی به خاطر خودروهای گران قیمت خود داشته است. گک ترامپچی مدت ها پیش توسط شرکت الماس داران و گروه گرامی به بازار ایران آمد و چند ماهی است که نسخه های پلاک شده خودروهای این نشان چینی در کشور تردد می کنند. اما با توجه به ارائه خدمات پس از فروش خودروهای گک ترامپچی توسط آسان موتور، احتمال آن داده شد که شرکت الماس داران نتوانسته موفقیت خوبی را کسب کند. شنیده ها هم از تعطیلی و عدم فعالیت این شرکت خبر می دادند. اما حال با انتشار این تصویر مشخص است که گویا شرکت یا گروهی برنامه عرضه محصولات گک و ترامپچی را در بازار ایران دارند. البته که برخی احتمال می دهند، ترامپچی حاضر در تصویر خودرویی شخصی باشد و ربطی به تست های فنی نداشته باشد. اما با توجه به سابقه خودروهای چینی با پلاک گذر موقت، احتمال آن زیاد است که این خودرو برای تست های فنی به ایران آمده باشد.


گک ترامپچی GS7


گک ترامپچی GS8

گروه مستند اسب بخار

۳ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.