تداوم اعتراض واردکنندگان خودرو به وزارت صنعت

تداوم اعتراض واردکنندگان خودرو به وزارت صنعت
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: تا زمانیکه شرایط واردات به حالت اولیه برنگردد، جلسه و مذاکره ای با منصوبین وزیر پیشین صنعت نخواهیم داشت.
به گزارش میزان،مهدی دادفر با اشاره به اینکه با تصمیم وزارت صنعت مبنی بر بسته شدن سایت ثبت سفارش گری مارکت نابود شد، بیان کرد: اثرات مخرب این تصمیم اکنون به نمایندگی های رسمی هم رسیده و آنها نیز در شرایط خوبی به سر نمی برند.
وی ادامه داد: در طول این مدت انجمن واردکنندگان خودرو تا پیش از طرح شکایت بارها به صورت مکتوب و تلفنی از آقای خسروتاج درخواست جلسه کرده و ایشان از این موضوع سرباز زدند؛ اکنون اما در آستانه تعطیلات به واسطه یکی از مدیران وزارت صنعت درخواست دیدار با اعضای انجمن را داشتند که امکان آن به دلیل نبود اعضا فراهم نشده و تا زمانیکه شرایط به حالت عادی هم بازنگردد، ترجیح ما این است که جلسه ای نداشته باشیم.
دبیر انجمن واردکنندگان گفت: این در حالیست که شرکتهای غیر نمایندگی تعطیل و بیش از هزار نفر نیروی انسانی بیکار شده اند و بخشی از سرمایه این شرکت‌ها از بین رفته است.
وی ادامه داد: شرکت‌های نمایندگی نیز شروع به تعدیل نیروی انسانی کرده و سرمایه های خود را از این بخش از تجارت خارج می‌کنند، این در شرایطی است که بی تدبیری، بی تجربگی، عدم پایبدی به أصول اقتصادی، عدم همه جانبه نگری در امور حدودی دارد باید بیاموزیم هزینه تصمیم غلط را باید بدهیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.