تاثیرسیاست های ترامپ بر برنامه های کیا

تاثیرسیاست های ترامپ بر برنامه های کیا
کیا موتورز در حال طراحی یک برنامه احتیاطی در برابر سیاستهای دونالد ترامپ است که منعکس کننده نگرانی رو به رشد صادرکنندگان آسیایی نسبت به دورنمای حمایت گرایی آمریکا است. دونالد ترامپ وعده داده است با وادار کردن خودروسازان خارجی برای متوقف کردن تولید خودرو در مکزیک، مشاغل صنعتی آمریکا را احیا کند. وی تهدید کرده است برای محصولاتی که وارد می شوند، مالیات سنگین دریافت خواهد کرد و فعالیت در آمریکا را برای شرکتها تسهیل کند.
شرکت کره ای کیا موتورز سال گذشته تولید در کارخانه جدیدش در مکزیک را آغاز کرد در حالیکه هیوندای موتور تولید خودرو در کارخانه کیا را سال جاری آغاز می کند.به گفته مدیر مالی کیا، نگرانیهای زیادی نسبت به ابهامات پیرامون سیاستهای دولت جدید آمریکا وجود دارد. این شرکت به دقت جهت سیاست دولت آمریکا را تحت نظر دارد و با تهیه یک برنامه احتیاطی گام به گام، آماده واکنش می شود.به گزارش خودرونویس: ترامپ به خودروسازان آلمانی و تویوتا موتور ژاپن هشدار داده است اگر خودروهای عرضه شده به بازار آمریکا را در مکزیک تولید کنند، با مالیات مرزی سنگینی روبرو خواهند شد. با این همه درباره برنامه‌های خودروسازان کره ای هنوز اظهارنظر نکرده است.کیا قصد دارد تولید خودرو در مکزیک را امسال به ۲۵۰ هزار دستگاه افزایش دهد و قصد دارد فروش آمریکا را با هشت درصد افزایش، به ۶۹۹ هزار دستگاه برساند. هیوندای و شرکت تابعه اش کیا به اتفاق یکدیگر، پنجمین خودروساز بزرگ جهان هستند.
هیوندای موتور پس از اینکه گزارش برای برای سه ماهه چهارم سال گذشته، پایین‌ترین سود سه ماهه در پنج سال گذشته را گزارش کرد، اعلام کرده است انتظار دارد رقابت و تدابییر حمایت‌گرایانه افزایش پیدا کند.این خودروساز اعلام کرده است قصد دارد سرمایه گذاری در آمریکا را ظرف پنج سال آینده ۵۰ درصد افزایش داده و به ۳.۱ میلیارد دلار برسد و ممکن است کارخانه جدیدی در این کشور احداث کند.بر اساس گزارش رویترز، کیا اعلام کرده قصد دارد امسال یک شاسی بلند کوچک در کره جنوبی عرضه کند. این مدل یک کراس اوو بر مبنای سدان پراید که به ریو هم معروف است، خواهد بود. این شرکت قصد دارد امسال یک شاسی بلند کوچک در اروپا معرفی کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.