تابلو رنو و نگین خودرو از ساختمان مرکزی حذف شد

تابلو رنو و نگین خودرو از ساختمان مرکزی حذف شد
پنج شنبه هفته گذشته، طبق اطلاع رسانی برخی مخاطبان اسب بخار، متوجه شدیم که دوباره برخی حواشی گریبان شرکت نگین خودرو را گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با حضور خبرنگار اسب بخار در عصر روز پنج شنبه مقابل ساختمان نگین خودرو در خیابان ولیعصر، متوجه شدیم که تابلو رنو و نگین خودرو از نمای ساختمان مرکزی این شرکت حذف شده است. با مقایسه تصاویر به دست آمده از گذشته تا به امروز، مشخص است لوگو تایپ رنو که به صورت عمودی روی ساختمان ولیعصر، لوگو در جلو درب ورودی واحدهای اداری، نشان نگین خودرو از روی طاق نما و… حذف شده است. طبق پیگیری های انجام شده اطلاعات دقیقی از نگهبانان حاضر در ساختمان به دست نیامد و تنها اعلام شد که به خاطر وزش باد لوگو شرکت افتاده است! اما باید اشاره کرد که شوروم مرکزی نگین خودرو در ساختمان مرکزی فعال بوده و عصر پنج شنبه امکان بازدید خودروها نیز برای مردم وجود داشته است.
تابلو رنو و نگین خودرو از ساختمان مرکزی حذف شد
برخی افراد حذف لوگو رنو و نگین خودرو از ساختمان مرکزی را به حواشی هفته گذشته ارتباط می دهند. تعدادی منابع می گویند که در هفته گذشته برخی مسائل حقوقی برای این شرکت پیش آمده و حتی شایعه پلمپ محل شرکت و بازداشت فردی هم مطرح شده است. هنوز این اخبار به صورت رسمی از جانب هلدینگ ناصح و شرکت نگین خودرو اعلام نشده است. احتمال هم داده می شود که حذف تابلو نگین خودرو و رنو از ساختمان ولیعصر می تواند به خاطر قوانین و مقررات شهرداری باشد.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.