بی وای دی S6 متفاوت از رقبا در ایران

گزارش خط تولید بی وای دی S6 در ایران
وقتی می خواهید با بودجه حدود ۱۰۰ میلیون تومان یک خودرو کراس اوور چینی در بازار تهیه کنید، از برندهای مختلف آن کشور محصولات متنوعی حضور دارد. ولی کمپانی BYD جز برندهای چینی به حساب می آید که فروش محصولاتش به غیر از آسیا، در اروپا و آمریکا هم انجام می شود و از طرفی خودروهای آن در کشورهای همسایه ایران حضور دارند. بی وای دی S6 به عنوان یک کراس اوور کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در حال حاضر به بازار کشور آمده که گاهی تا ۱۰۶ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو به غیر از بردن معتبرتر از سایر رقبا، از نظر امکانات و برخی ویژگی ها در سطح بالاتری از سایر خودروهای چینی برخوردار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی وای دی S6 در کنار تمام رقبا از فضای کابین بیشتری برخوردار است و صندلی های راحتتری دارد. این خودرو فضای پا و سر بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهد و صندوق بار بزرگتری هم دارد. این کراس اوور چینی از نظر ایمنی هم نسبت به سایر خودروهای رقیب در سطح بالاتری قرار دارد و از نظر پارامترهای ایمنی موثر در تصادف، بیشترین امتیازات را به خود اختصاص داده است. این خودرو به شش کیسه هوا ۱۰ نقطه مجهز بوده و با توجه به نوع اتصال قطعات بدنه، ایمنی خوبی را برای مسافران خود تامین می کند. S6 در تست تصادف CNCAP توانسته که ۵ ستاره ایمنی را به دست آورد. از نظر امکانات رفاهی هم دوباره بی وای دی S6 در بسیاری از بخش ها موفقتر ظاهر شده است. این خودرو به صفحه پشت آمپر TFT، دوربین زیر آینه شاگرد، صندلی برقی راننده، کروزکنترل، سانروف، سنسور نور، سیستم تهویه دوگانه، دی لایت، فرمان حساس به سرعت، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، آینه تاشو برقی و… مجهز است. همچنین شما می توانید زاویه صندلی های عقب و فاصله آن با صندلی های جلو را خود تنظیم کنید. این ویژگی کاربردی در این محدوده قیمتی تنها از آن بی وای دی S6 است. همچنین S6 به نویگشین فعال مجهز است و قابلیت پخش DVD را دارد.
فروش BYD S6 برای تحویل مهر 95
از طرف دیگر بی وای دی S6 طبق اعلام نظر کارشناسان چینی از نظر کیفی تا حدی رقبای خود در بازار ایران سرتر است. همچنین وجود سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و عقب باعث شده تا سواری این خودرو نرمتر از سایرین باشد و بتواند پایداری خوبی را در اختیار راننده قرار دهد.
از نظر استهلاک فنی هم S6 در جایگاه خوبی قرار دارد. این خودرو به فناوری میتسوبیشی مجهز بوده به صورت طبیعی کار می کند. همین مسئله باعث شده تا استهلاک آن از موتورهای توربو خودروهای رقیب کمتر باشد و بازدهی همیشگی را در اختیار راننده بگذارد. گیربکس این خودرو از نوع شش دنده اتوماتیک DCT است که به فناوری روز دنیا مجهز شده و تعویض دنده سریعی دارد. این سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو با دقت بالایی کار خود را انجام می دهد و صدای مزاحم به نسبت کمی دارد.
نکته مثبت این خودرو نسبت به سایر رقبا، نوع فعالیت شرکت خودروسازی کارمانیا است. بی وای دی S6 به عنوان یک خودرو کراس اوور مونتاژ داخل شناخته می شود که کارمانیا برنامه های BYD را در ایران انجام می دهد. وقتی قرار است که یک دستگاه بی وای دی S6 به مشتری تحویل داده شود، یک دست برف پاککن زاپاس به همراه کیف کمک های اولیه فنی شامل پمپ باد، سیم باتری به باتری، دستکش و… در آن وجود دارد که می تواند در زمان اضطراری کمک شایانی به راننده بکند. این وسایل در هیچ کدام از خودروهای رقیب وجود ندارد و اگر مشتری بخواهد این امکانات اضافه در هیچ کدام های خودروهای رقیب وجود ندارد.
جالب است بدانید شما می توانید بی وای دی S6 را با چهار نوع تنوع رنگ و دو نوع تریم داخلی سفارش دهید. تودوزی مشکی و مارون از ویژگی های متفاوتی است که کارمانیا حق انتخاب را برای مشتریان باز گذاشته است.
به همین دلیل می توان بی وای دی S6 را به عنوان یکی از مناسبترین کراس اوورهای بازار ۱۰۰ میلیون تومان ایران معرفی کرد. با توجه به اینکه شرکت کارمانیا چند وقتی است که در تحویل خودرو مشکلی ندارد و تمام سفارش های مشتریان را به بدون تاخیر تحویل می دهد.

اخبار داخلی شرکت

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.