بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروشFAW سواری کسب کرد

بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروشFAW سواری کسب کرد
شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد.
کمپانی FAW (اِف اِی دبلیو) به عنوان نخستین خودروساز چین با بیش از ۵۰ سال سابقه، محصولاتش را به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می‌کند و شرکت بهمن موتور به عنوان نماینده رسمی خودرو‌های سواری FAW در ایران که به تولید خودرو‌های سواری این برند در ایران می‌پردازد با عرضه مدل‌های سواری B50 وB50F توانسته، سهم زیادی از بازار را در اختیار گیرد و به موفق‌ترین نماینده محصولات سواری FAW در جهان تبدیل شود. از این رو طی مراسمی در کشور چین، شرکت بهمن موتور در حضور نمایندگان سایر کشورها، به عنوان پرفروش‌ترین نماینده FAW در جهان معرفی شد.
به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسمی که طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ اسفند با حضور شرکت‌های تولیدکننده و فروشندگان محصولات سواری شرکت FAW و مدیران ارشد شرکت FAW در شهر ژیامن چین برگزار شد، شرکت‌های بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش و مزدا یدک رتبه دوم را در خدمات پس از فروش کسب کردند. همچنین به همین مناسبت مهندس داودزاده مدیر عامل شرکت بهمن موتور و مهندس توکلی مدیر عامل شرکت مزدا یدک با حضور در این مراسم لوح تقدیر دریافت کردند.
گفتنی است اولین خط تولید خودروی سواری ‌FAW در ایران در سال ۲۰۱۲ در شرکت بهمن موتور به بهره‌برداری رسید. که با این موضوع فصل جدیدی از تولیدات جهانی خودروهای سواری FAW به صورت مونتاژ محصولات سواری CKD در شرکت بهمن موتور آغاز شد. به طوری که بعد از ۴ سال تلاش پیوسته شرکت‌های FAW و بهمن موتور هزاران دستگاه خودرو سواری به بازار ایران راه پیدا کرد.
همچنین هدف‌گذاری شده تا با همکاری مشترک شرکت‌های FAW و بهمن موتور تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه سواری محقق شود. بر اساس گزارش به دست امده شرکت FAW در سال ۲۰۱۶ با ۱۵ درصد رشد نسبت به دوره قبل در صدر جدول فروش نسبت به سایر کشو‌رها قرار گرفته است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.