بندرعباس؛ میزبانی مهم برای خودرویی ها

روز اول نمایشگاه خودرو تبریز چگونه گذشت؟
پاییز امسال شهر بندرعباس و استان هرمزگان برای سومین دوره میزبان نمایشگاه خودرویی است که می توان با اهمیت زیادی برگزار شود.
این شهر به عنوان یکی از مهمترین بنادر کشور به حساب می آید و از طرفی شاهرگ اصلی ورود خودرو به ایران است. لذا می توان بندرعباس را یکی از مهمترین و موثرترین شهرها در صنعت و بازار خودرو کشور دانست. طبق آمار واردات خودرو، در سال ۹۵ بیش از ۶۰ هزار دستگاه خودرو به کشور وارد شده و در سال ۹۶ به احتمال زیاد این عدد به فراتر از ۸۰ هزار دستگاه می رسد. از طرفی اکثر خودروهای وارد شده به کشور از طریق بنادر اصلی بندرعبارس به کشور می آیند و از این رو، این شهر تجاری اهمیت زیادی دارد.
حال با سابقه دو سال حضور شرکت های خودرویی در نمایشگاه محلی بندرعباس، در پاییز امسال قرار است که سومین دوره از نمایشگاه خودرو در این شهر برگزار شود. استقبال خوب مردم بندرعباس از خودروهای وارداتی و تازه رسیده در بازار کشور باعث شده تا دوره های گذشته این نمایشگاه برای شرکت های خودرویی پربار باشد و از طرفی حضور پررنگتر آن ها را در سومین دوره از برگزاری نمایشگاه خودرو بندر عباس را بطلبد. تقویت نمایشگاه های خودرویی محلی باعث می شود که اطمینان افراد ساکن در آن منطقه نسبت به برندهای حاضر در نمایشگاه افزایش پیدا کند و با خیالی آسوده تر نسبت به خرید خودرو در آن شهرها اقدام کنند. بندرعباس جز شهرهای تجاری در کشور به حساب می آید که اکثر برندهای خودرویی در آن نمایندگی های فعال دارند و به احتمال زیاد در این دوره از نمایشگاه می توان شاهد استقبال دوجانبه از جانب شرکت ها و مردم برای حضور در این گردهمایی بزرگ بود. شرکت پارس اکسون شایان به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه شناخته می شود.
گروه مستند اسب بخار به عنوان یکی از حامیان رسانه ای نمایشگاه خودرو بندر عباس معرفی شده است و در پاییز امسال به صورت رسمی در سومین دوره از نمایشگاه خودرو این شهر اقتصادی حضور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.