بنتلی‌، برندی لوکس برای سخت‌ پسندان

بنتلی‌، برندی لوکس برای سخت‌ پسندان

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

بنتلی خودروسازی است که در آینده سیر می‌کند، آینده‌ای از جنس لوکس بودن و طراحی خاص. این برند فوق‌لوکس بریتانیایی اکنون، به واسطه همکاری جدید خود با دانشکده هنر رویال، قدم جدیدی در جهت تحقق این مهم برداشته است؛ هدف از این همکاری، بررسی آینده بنتلی در سال ۲۰۵۰ است.
به گزارش خودرونویس، استیفان سیلاف علاوه بر اینکه مدیر هنری بنتلی است، فارغ‌التحصیل برنامه حمل و نقل هوشمند از دانشگاه لندن نیز است. او اکنون علم خود را برای طراحی کانسپت‌های آینده بنتلی به کار می‌گیرد و تمرکز اصلی کار خود را روی مفاهیمی همچون صنایع دستی و مهارت، مواد، تکنولوژی و لوکس بودن قرار می‌دهد.
این شیوه‌ای عالی برای به کارگیری طراحی‌های ناب و ایده‌های تازه برای تولید خودروهای آینده بنتلی به شمار می‌رود. اگرچه همه آن‌ها به طور طبیعی مفهومی هستند، اما همین مفاهیم هستند که می‌توانند عناصر را متولد کنند و در خودروهای تولیدی استفاده شوند. به عبارتی، بنتلی برای خاص بودن و متمایز شدن از قبل، از طراحان جوان (دانشجویان دانشگاه هنر رویال) با ایده‌های جوان و بکر بهره می‌برد. از این رو، این خودروساز در نظر دارد تا با بهره‌مندی از نقطه‌نظرات این طراحان جوان، کانسپت‌های عالی را در اواخر امسال ارایه دهد.
استیفان با اشاره به ماهیت بنتلی برای رهبری در عرصه لوکس‌بودن گفت: هدف بنتلی همواره این بوده که با دنبال ایده‌ها و مفاهیم تازه و هدایت آن‌ها در مسیرهای جدید، بتواند در این عرصه ثابت قدم باشد و همیشه محصولی متفاوت‌تر از قبل ارایه کند. در واقع، بنتلی خود را با نیازهای عمیق انسانی هماهنگ و به روز می‌کند و از قافله رو به رشد دنیای دیجیتال و رو به پیشرفت هرگز عقب نمی‌ماند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.