بسترن های جدید به نمایندگان گروه بهمن معرفی شدند

بسترن های جدید به نمایندگان گروه بهمن معرفی شدند
صبح امروز، گروه بهمن برنامه ی نشست سالانه خود را با حضور نمایندگان خود در هتل المپیک تهران برگزار کرد. در این برنامه که با سخنرانی برخی مدیران شرکت آغاز شد، در مورد برنامه های فروش سال گذشته و سال جاری توضیحاتی ارائه شد.
پیش از ظهر طی مراسمی از تعدادی نمایندگان برتر این شرکت تجلیل و قدردانی به عمل آمد. این مراسم تا بعد از ظهر روز یکشنبه در محل هتل المپیک ادامه داشت. در حاشیه این برنامه که مهمانان گروه بهمن و خبرنگاران حضور داشتند، مانند سال گذشته خودروهای جدیدی که قرار است گروه بهمن به بازار عرضه کند، به نمایندگان معرفی شد و در جایگاه ورودی سالن قرار گرفتند. پیش از این سه دستگاه فاو B30 و یک دستگاه B50 جدید در پارکینگ ضلع جنوبی هتل المپیک حضور داشتند. در این پارکینگ سایر محصولات جدید گروه بهمن مانند کاپرا۲ و مزدا۳ با آپشن های جدید هم در محوطه دیده می شدند.
با توجه به خبرهای قبلی که به صورت رسمی از رسانه های معتبر کشور اعلام شده بود، به احتمال زیاد در اوایل تابستان طی مراسمی محصولات جدید گروه بهمن به بازار کشور معرفی می شوند. بدیهی است که فاو بسترن B30 و B50 جدید هم از گزینه های احتمالی این مراسم به حساب می آیند. در حال حاضر معرفی اولیه و به نمایش گذاشتن این خودروها صرفا برای حضار این مراسم و نمایندگان گروه بهمن بوده است. گزارش تکمیلی در خصوص نسخه های حاضر در این مراسم در گزارش های بعدی اعلام می شود.
عکس: عرفان حمیدی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.